Se fuld version : Dc++ eller BitComet?
Kenci
05-01-2005, 12:49 AM
Heysa.....
Jeg downloader rigtig meget....Hele tiden er jeg igang med at downloade noget...
Hvad synes i jeg skulle bruge: Dc++ eller BitComet...???
Jeg spørger med hensyn til hackere og virusser.....
Hvad er mere sikkerst..??
Håber i kan hjælpe...
TAK........ :D :D :D
Hackere? Virus? Virus afhænger jo af de filer du downloader, og jeg har aldrig oplevet at de filer jeg har downloadet via BitTorrent har været inficeret med virus, spyware osv. Og hackere - tror det er de færreste hackere som bruger Direct Connect/BitTorrent til at sidde og finde IP-adresser.
Ps. BitComet er en klient til BitTorrent, så det er ligemeget hvilken klient du bruger, for de bruger allesammen BitTorrent-teknologien, så kald det for BitTorrent ;)
Mht APG, brug BitTorrent
Mht hackere, brug DC++ i passiv tilstand, eller BitTorrent hvor du har ændret porten.
Det kan lade sig gøre at finde filer på BitTorrent der er inficeret, men de er sjældne og de brugere der ligger dem op, mister sjovt nok også muligheden for at anvende alle de gode trackere :D
Gondor_2k
05-21-2005, 09:47 PM
jeg vil sige brug BitTorrent til nye ting og DC++ til ældre ting, da der er et støre udbud hvor der på de fleste BitTorrent sider kun er ting som er max 7 dage gamle
RoadkillDK
08-02-2005, 11:49 PM
tja.. jeg ville bruge DC++ til enkelte filer og Bittorrent til hele film og albums
Det hedder cracker, ikke hacker
tja.. jeg ville bruge DC++ til enkelte filer og Bittorrent til hele film og albums
Det hedder cracker, ikke hacker
Det hedder hackere
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.