PDA

Se fuld version : dropload

Why.King
04-28-2005, 10:11 AM
tjah det er nok en lidt alternativ måde at dele filer på, og jeg ved egentligt ikke om man kan være koblet flere på af gangen, men har fundet et sted hvor man kan smide nogle filer af til senere download... dog skal de hentes inden for 7 dage. kunne man ikke " requeste " en fil på et site og så hvis der var nogle der havde den kunne de ligge den på http://www.dropload.com/ hvor man havde en fælles adgangskode og login.

kunne det komme til at fungere tror i?

webee
04-28-2005, 11:51 PM
Så kunne man vel også bruge en Gmail??

man kan vel bare ordne den der 10 mb grænse på en eller anden måde

Jowls
04-29-2005, 12:10 AM
tjah det er nok en lidt alternativ måde at dele filer på, og jeg ved egentligt ikke om man kan være koblet flere på af gangen, men har fundet et sted hvor man kan smide nogle filer af til senere download...

kunne det komme til at fungere tror i?

Der er faktisk en temmelig præcis beskrivelse af Freenet, med den yderligere detalje at "fil-banken" er et stort distribueret storage spredt ud over alle nodernes maskiner. Og ja - det fungerer udmærket. 8)

john123lennon
04-29-2005, 01:43 PM
Der er faktisk en temmelig præcis beskrivelse af Freenet, med den yderligere detalje at "fil-banken" er et stort distribueret storage spredt ud over alle nodernes maskiner. Og ja - det fungerer udmærket. Cool

eller af Entropy, det synes jeg faktisk virker bedre.