PDA

Se fuld version : Adams Æbler

barca
04-24-2005, 12:02 PM
HEJ! jeg var inde og se Adams æbler i går i biografen :D Det er bestemt en film som kan anbefales...
den har fået 5 stjerner så det siger vel sig selv? :)

ADvarsel: Pas på med at drikke sodsvand og spise noget, samtidig med at du ser filmen... Man kan godt få noget galt, da den til tider er ret sjov :)

energy
05-23-2005, 07:51 PM
Den film er så nice.. en af de bedst danske film længe...

z33k
05-23-2005, 08:23 PM
Hehe, den film er GENIAL - den er utrolig vellykket og det er også en film man tænker over bagefter, for der er fandme mange symboler osv. :)

Fed film!

-pirat4ever-
05-23-2005, 08:38 PM
DU røve statoil med mig ? Det krafthelvede være huggelig....

Den er sku fed :D :D :D :D

bornpirate
05-23-2005, 09:11 PM
JA total fed film - kan anbefales

DU røve statoil med mig ? Det krafthelvede være huggelig....

Ja det er fandme grinern :D

zimP
05-23-2005, 10:15 PM
Enig! Grinern film =]

barca
05-23-2005, 10:27 PM
Når man tænker over det så er det faktisk en utroligt godt lavet film (bare ik det med de lyn der) og den har jo ikke kostet ret meget (den er jo dansk) så man akn faktisk få en god sjov film ud af det få få penge :D

banjobouner
05-24-2005, 04:16 PM
krafthelvede.. er du du dum på din hoved.. jeg fik strees... og statoil.. fede linier.. hehe.. krafthelvede så han kan skide i fred, så vi kan begynde synge på den sang nuu!

Luske!
05-24-2005, 09:46 PM
Synes nu den var lidt spild af tid... Danskerne kan åbenbart kun lave film som er fucked... Tænker f.eks også på italiensk for begyndere og de grønne slagtere... Synes generelt danske film sutter =)

barca
05-24-2005, 10:20 PM
Synes nu den var lidt spild af tid... Danskerne kan åbenbart kun lave film som er fucked... Tænker f.eks også på italiensk for begyndere og de grønne slagtere... Synes generelt danske film sutter =)

Kan høre du ikke er til vold og forbrydelser så :wink:

Amnesia
05-24-2005, 11:58 PM

Hvad er det for en latterlig udmelding. Du har selvfølgelig ret til dine meninger, men gider du ikke begrunde dem tak. Mange danske film bliver rost i udlandet. Jeg synes Adams Æbler, De Grønne Slagtere og Blinkende Lygter, er geniale film. Karakterene er utrolig godt spillet og humoren er dejlig sort, på den fede danske måde.

Amnesia

bornpirate
05-25-2005, 09:23 AM
Jeg synes Adams Æbler, De Grønne Slagtere og Blinkende Lygter, er geniale film
Ja det synes jeg også de er bare GREAT! :D

dinu
05-31-2005, 02:05 PM
Danske film er heller ik sagen for mig, men må indrømme at Adams Æbler er en udemærket og humoristisk film :lol: