Se fuld version : NewsLeecher Crack
JenseN
04-21-2005, 04:52 PM
Hvor kan jeg finde et crack til NewsLeecher v2.0 der virker?
deadcell
04-21-2005, 11:20 PM
Hvor kan jeg finde et crack til NewsLeecher v2.0 der virker?
Jeg kan ikke svare dig på det, men jeg hader altså når ALLE cracks til ET specielt program bare ikke virker. F.eks. TMPGenc Plus
rocky
04-21-2005, 11:36 PM
der er INGEN crack til den nye NL der virker
j0ppeman
04-22-2005, 08:03 AM
Jo det er der :)
Du kan finde den nyeste version incl. en cdkey på newsgroups
HamSlam
05-05-2005, 12:40 AM
Kan du måske løfte sløret lidt for, hvilken gruppe den ligger i ?
Man kan da ikke benytte supersearch funktionen med en cracked version?
pr0_spect
05-05-2005, 01:25 PM
Jeg kunne godt.. Jeg fandt også en crack på usenet hvor jeg vist kunne bruge det hele.. jeg flygtede godt nok tilbage til grabit :P
Nu er usenet et rimeligt bredt begreb..
At flygte fra NL til grabit :roll:
pr0_spect
05-05-2005, 10:33 PM
Det er noget tid siden.. over 14 dage i hvert fald så den er nok fjernet igen.. og sikkert også posted igen (;
HamSlam
05-05-2005, 10:38 PM
Jamen hvor (alt.binaries.???).
Usenet er et VIDT begreb !
HamSlam>> Nu ved jeg ikke hvor lang retention du har, men en søgning på "newsleecher" giver 332 hits. De grupper der er hits i og jeg ville kigge i er:
alt.binaries.warez
alt.binaries.ftn
og så er der mange i alt.binaries.comp (men jeg er ikke sikker på om der er cracks med i denne gruppe)..
Hvis du ikke kan finde noget, så kan jeg sende et par nzb filer..
HamSlam
05-05-2005, 11:38 PM
OK.. Tak for svaret.
Jeg kan også godt få hits i NL SuperSearch, men i prøveversionen, får man ikke at vide i hviklen grupper der er bid, og man kan heller ikke følge linket. De er jo lidt smarte trods alt ;-)
Jeg mener der er omkr. 40 dages reten. hos GigaNews.
Der er 40 dags retention hos giga, det er den bedste news provider.. Je ghar selv Newshosting pga at det er lidt billigere..
Fandt du en cracket version HamSlam?
Jeg kan lige prøve at lave en 40 dages søgning, hvis der ikke er bid i de grupper jeg nævnte i posten længere oppe..
HamSlam
05-06-2005, 05:21 PM
Jeg har hentet ver. 2.1 på deres hjemmeside, og givet den en kode jeg fandt, men SuperSøgeren er stadig disabled. Der ligger også en ver. 2.1.rar i warez-gruppen. Tror du den er cracket ?
Der står også en del forklaringer på, hvordan man skal lave nogle linier i sin HOSTS-fil (for at den ikke skal melde hjem), men det gør den nu alligevel ;-(
Jeg mener at have hørt man ikke kan bruge supersearch i en cracket version af NL.. Jeg havde også en cracket version (før jeg besluttedefor at købe), og der virkede supersearch heller ikke..
PROSPECT har åbenbart fundet en løsning, men jeg kunne ikke få det til at virke..
HamSlam
05-06-2005, 05:53 PM
Jeg har indtryk af, at licensen er 40 USD om året, hvert år !?
Det er jo da en del - alligevel - sådan - you know :(
pr0_spect
05-06-2005, 06:12 PM
Ja jeg fandt en version der virkede med super search men hentede lige NL igen for at se.. og der er kommet et par versioner siden.. og dertil kunne jeg ik finde en crack.. tror det var 2.0 jeg fik det til at virke til..
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.