Se fuld version : Download program...
barca
04-20-2005, 07:39 PM
Hej jeg har oprettet denne tråd for en ven som har lidt svært ved sådan noget "moderne" noget :)
Han spørger om følgendene:
Hvilket program er bedst/godt til at downlaode musik med? skal også være dansk...
Limewire er dog udelukket da APG jagter LW brugere for tiden :(
Det skal også være meget sikkert, i og med at man skal kunne låse så folk ikke kan se ens sharedfolder...
BitComet, ingen shared folder og dansk oversættelse ;)
http://bitcomet.com
barca
04-20-2005, 08:26 PM
ja... nu har jeg aldrig prøvet at hente musik med Bt men det er for det meste HELE albums :( og han er ude efter enkelte sange
Christian
04-21-2005, 02:45 PM
Jeg er ligeglad med hvad folk mener om mine forslag, de er simpelhen bare bedst til enkelte filer:
Kazaa
DC++
deadcell
04-21-2005, 11:15 PM
Jeg er ligeglad med hvad folk mener om mine forslag, de er simpelhen bare bedst til enkelte filer:
Kazaa
DC++
Og det har du absolut ret i. Man kan så være uheldig at APG tager en selv, imens man bare lige kort er inde efter noget.
astral
04-28-2005, 03:16 AM
Kazaa
DC++
Kommer jo helt an på hvilket musik man leder efter :wink:
Med Kazaa ihvertfald..
Bruger selv Soulseek og det er simpelthen det fedeste program til at hente,for mit vekommende Goa og psytrance, men også en masse andre ikke mainstream genre..Det kræver dog en hel anden tålmodighed, da man ikke kan sætte sin lid fuldt ud til søgefunktionen, men istedet skal browse andres filer eller lave en "wishlist"
SpYkE
04-28-2005, 04:53 PM
Prøv Shareza.. Virker godt nok.. Super interface ;)
Dog ikke på dansk :(
caspertimmer
05-23-2005, 04:20 PM
bitlord er godt :D men ikke på dansk :(
girafhals
05-23-2005, 06:36 PM
Hm.. Vis det ikke skal være dansk:
Bearshare lite www.bearshare.com/lite
Det finder (næsten) alt hvad du søger!
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.