Se fuld version : test din stealth på nettet
Why.King
04-20-2005, 12:25 PM
har fundet en side hvor man kan teste sin stealth på nettet :
https://grc.com/x/ne.dll?bh0bkyd2
jeg får grøn over hele linien hvad får i ?
Jowls
04-20-2005, 01:25 PM
Har en del røde pletter, men som Linux-bruger er det nu ikke noget jeg bekymrer mig så meget over 8)
CODAY
04-20-2005, 04:00 PM
#1/Jowls har du ikke sat Iptables op?
deadcell
04-20-2005, 04:43 PM
Hvad er stealth? :oops:
Fatter ikke hvad jeg skal gøre?
Why.King
04-20-2005, 10:24 PM
Hvad er stealth? :oops:
Fatter ikke hvad jeg skal gøre?
det er din (u)synlighed overfor andre når du er på nettet..... på det link der tryk " proceed " og så er det bare at vælge hvilken en du vil køre en test på. så får du resultatet at vide lidt efter, altså om du er synlig når du surfer og sådan noget
deadcell
04-21-2005, 01:34 AM
jA OKAY. Jeg er fyldt med blå prikker og få grønne.
Jowls
04-21-2005, 04:06 AM
#1/Jowls har du ikke sat Iptables op?
Næh - det burde måske gøres ved lejlighed...
Wow!
Jeg er 100% usynlig! Linksys firewalls fungerer tilsyneladende ganske upåklageligt! Eller også er siden i stykker :) Nice side ellers. Jeg må lige teste hvor stor forskel jeg kan finde på de forskellige maskiner jeg har adgang til i løbet af ugen.
Hilsen Yoda
CODAY
04-26-2005, 10:47 PM
Wow!
Jeg er 100% usynlig! Linksys firewalls fungerer tilsyneladende ganske upåklageligt! Eller også er siden i stykker :) Nice side ellers. Jeg må lige teste hvor stor forskel jeg kan finde på de forskellige maskiner jeg har adgang til i løbet af ugen.
Hilsen Yoda
det er fordi at routeren har nat så siden tester ikke din computer men routerens åbne porte
faceydk
04-26-2005, 11:28 PM
sider så på UNI-C netværk så føler mig ganske sikker :p
SpYkE
04-27-2005, 08:17 AM
----------------------------------------------------------------------
GRC Port Authority Report created on UTC: 2005-04-27 at 06:15:30
Results from scan of ports: 0, 21-23, 25, 79, 80, 110, 113,
119, 135, 139, 143, 389, 443, 445,
1002, 1024-1030, 1720, 5000
1 Ports Open
0 Ports Closed
25 Ports Stealth
---------------------
26 Ports Tested
NO PORTS were found to be CLOSED.
The port found to be OPEN was: 23
Other than what is listed above, all ports are STEALTH.
TruStealth: FAILED - NOT all tested ports were STEALTH,
- NO unsolicited packets were received,
- A PING REPLY (ICMP Echo) WAS RECEIVED.
hmm.. De påstår min port 23 er åben :? er den bare ik!! Har lukket for alt inkommende trafik på den!! HVa gør jeg??
Ellers er jeg helt grøn :D
Why.King
04-27-2005, 11:20 AM
----------------------------------------------------------------------[/quote]
hmm.. De påstår min port 23 er åben :? er den bare ik!! Har lukket for alt inkommende trafik på den!! HVa gør jeg??
Ellers er jeg helt grøn :D[/quote]
bruger selv Zone Alarm PRO, den giver mig grøn over hele linien efter jeg har brugt lidt tid på at opsætte den.
SpYkE
04-27-2005, 05:32 PM
Ja.. ok..
Bruger ik noget a alt såen noget firewall ting.. Skulle da lige være sp2's.. Men tror ik det er på routeren for har slettet de entries der skulle være i natten.. så kan ik se hva det sku være..
Headshot
04-30-2005, 05:21 PM
ja da jeg prøvede skrev den
Your Internet connection has no Reverse DNS
Many Internet connection IP addresses are associated with a DNS machine name. (But yours is not.) The presence of "Reverse DNS", which allows the machine name to be retrieved from the IP address, can represent a privacy and possible security concern for Internet consumers since it may uniquely and persistently identify your Internet account — and therefore you — and may disclose other information, such as your geographic location.
When present, reverse DNS is supported by Internet service providers. But no such lookups are possible with your current Internet connection address (194.255.47.16). That's generally a good thing.
hvad betyder det
Kazaam
04-30-2005, 06:32 PM
Jeg har kun 10 Stealthed porte, men who cares!
radelion
03-21-2006, 11:49 AM
Kan godt være jeg til tider har været træt af den gatelock fra trendmicro som firmaet der betaler mit internet kræver til tider har været træls da jeg ikke selv kan konfigurere den. Men den gør fandme sit job med at holde mig usynlig på nettet :D 100% stealth på mit windows :)
Mollerz
04-06-2006, 12:44 PM
jeg klarer mig ganske fint med min router og så 2 FW's på hver computer.
TGG (Team Gilmore Girls) prøvede at komme gennem dette setup, men efter 2 timer måtte de give op. Der havde de kun magtet at få resat min portforwarding i min router, og derved smadrere de alle chancer for at komme ind, da der som standard ikke er forwarded nogen porte.. :)
CODAY
04-13-2006, 12:29 AM
jeg klarer mig ganske fint med min router og så 2 FW's på hver computer.
TGG (Team Gilmore Girls) prøvede at komme gennem dette setup, men efter 2 timer måtte de give op. Der havde de kun magtet at få resat min portforwarding i min router, og derved smadrere de alle chancer for at komme ind, da der som standard ikke er forwarded nogen porte.. :)
er det ikke lidt dumt at have to firewalls på vær computer, 2 * chance for at der er fejl i dem.
Mollerz
04-13-2006, 12:09 PM
Ideen i det er, at hvis der er en fejl i den ene, så overlapper den anden.. :)
CODAY
04-13-2006, 07:12 PM
problemet er at hvis en craker udnytter et hul i en af firewallene så har han fuld kontrol over systemet.
og når du bruger to firewalls er der dobbelt chance, for at der er fejl som en cracker kan udnytte.
netsat
04-14-2006, 01:55 AM
Tænke - tænke... To firewalls - hvis en fejler har du en som backup. Sandsynlighed for at begge fejler er minimal.
Hvis en FW fejler (bliver hacket) har du en i reserve, som blokerer FØR de for fuld kontrol over systemet.
/Netsat
astral
04-18-2006, 02:39 PM
Tænke - tænke... To firewalls - hvis en fejler har du en som backup. Sandsynlighed for at begge fejler er minimal.
Hvis en FW fejler (bliver hacket) har du en i reserve, som blokerer FØR de for fuld kontrol over systemet.
/Netsat
Fysikkens forunderlige verden.. :roll:
djdark
04-18-2006, 09:50 PM
hvad så når man har fået disse svar?:
Attempting connection to your computer. . .
Shields UP! is now attempting to contact the Hidden Internet Server within your PC. It is likely that no one has told you that your own personal computer may now be functioning as an Internet Server with neither your knowledge nor your permission. And that it may be serving up all or many of your personal files for reading, writing, modification and even deletion by anyone, anywhere, on the Internet!
Your Internet port 139 does not appear to exist!
One or more ports on this system are operating in FULL STEALTH MODE! Standard Internet behavior requires port connection attempts to be answered with a success or refusal response. Therefore, only an attempt to connect to a nonexistent computer results in no response of either kind. But YOUR computer has DELIBERATELY CHOSEN NOT TO RESPOND (that's very cool!) which represents advanced computer and port stealthing capabilities. A machine configured in this fashion is well hardened to Internet NetBIOS attack and intrusion.
Unable to connect with NetBIOS to your computer.
All attempts to get any information from your computer have FAILED. (This is very uncommon for a Windows networking-based PC.) Relative to vulnerabilities from Windows networking, this computer appears to be VERY SECURE since it is NOT exposing ANY of its internal NetBIOS networking protocol over the Internet.
UlleTheDude
04-20-2006, 09:59 PM
Jeg har 100% stealth over hele lortet hvoraf den slet ikke kan finde min computer under "filesharing". Teksten lyder således:
One or more ports on this system are operating in FULL STEALTH MODE! Standard Internet behavior requires port connection attempts to be answered with a success or refusal response. Therefore, only an attempt to connect to a nonexistent computer results in no response of either kind. But YOUR computer has DELIBERATELY CHOSEN NOT TO RESPOND (that's very cool!) which represents advanced computer and port stealthing capabilities. A machine configured in this fashion is well hardened to Internet NetBIOS attack and intrusion.
Den kan heller ikke forbinde til min NetBIOS. Det hjælper sgu at MAG-sikre og kryptere sin linksys router 100%.
ZenitH
04-21-2006, 05:57 AM
Your system has achieved a perfect "TruStealth" rating. Not a single packet — solicited or otherwise — was received from your system as a result of our security probing tests. Your system ignored and refused to reply to repeated Pings (ICMP Echo Requests). From the standpoint of the passing probes of any hacker, this machine does not exist on the Internet. Some questionable personal security systems expose their users by attempting to "counter-probe the prober", thus revealing themselves. But your system wisely remained silent in every way. Very nice.
Jaa - det er træls når sin fiber forbindelse slet ikke eksisterer ! det faktisk meget hyggeligt at se, at sit firma kan deres kram - men det burde de nu også på en forbindelse til 12000 om måneden :P
har ingen virus eller firewall eller noget. bruger winxp.
GRC Port Authority Report created on UTC: 2006-04-21 at 04:29:27
Results from scan of ports: 0-1055
0 Ports Open
1049 Ports Closed
7 Ports Stealth
---------------------
1056 Ports Tested
NO PORTS were found to be OPEN.
Ports found to be STEALTH were: 22, 135, 136, 137, 138, 139,
445
Other than what is listed above, all ports are CLOSED.
Tobias
04-21-2006, 08:46 AM
All attempts to get any information from your computer have FAILED. (This is very uncommon for a Windows networking-based PC.) Relative to vulnerabilities from Windows networking, this computer appears to be VERY SECURE since it is NOT exposing ANY of its internal NetBIOS networking protocol over the Internet.
8)
eclipze
04-21-2006, 12:02 PM
Grøn Over hele linien !!
Your system has achieved a perfect "TruStealth" rating. Not a single packet — solicited or otherwise — was received from your system as a result of our security probing tests. Your system ignored and refused to reply to repeated Pings (ICMP Echo Requests). From the standpoint of the passing probes of any hacker, this machine does not exist on the Internet. Some questionable personal security systems expose their users by attempting to "counter-probe the prober", thus revealing themselves. But your system wisely remained silent in every way. Very nice.
Min Sygate Personal Firewall Pro ser ud til at virke ok ! :D
Eclipze
Nico0808
05-03-2006, 10:08 AM
hvordan gør man når jeg trykker proceed så kommer der en adne side frem hvor jeg kan vælge og så trykker jeg på en af dem og jeg kommer nada nogen steder bag efter
jerryus
05-04-2006, 01:06 PM
Det er vist ikke helt godt:
GRC Port Authority Report created on UTC: 2006-05-04 at 11:05:13
Results from scan of ports: 0-1055
0 Ports Open
1052 Ports Closed
4 Ports Stealth
---------------------
1056 Ports Tested
NO PORTS were found to be OPEN.
Ports found to be STEALTH were: 137, 138, 139, 445
Other than what is listed above, all ports are CLOSED.
Hvordan får jeg dem alle sammen i stealth? Firewall? 8)
TheFallenAngel
05-04-2006, 05:12 PM
Køre med Proxy. De kan ikke en gang scanne mig :lol:
Gaffa_Tape
05-05-2006, 03:39 PM
Køre med Proxy. De kan ikke en gang scanne mig :lol:
Men du kan stadig spores...:)
H4X0r
05-27-2006, 10:28 AM
Jeg forstår det ikke rigtig, men tror ikke min computer er specielt siker....
ashes
05-27-2006, 01:17 PM
Stealth på alt undtaget HTTP og HTTPS, som det skal være. Takket være 2 D-Link routere, BitDefender og PrevX.
pirat007
07-06-2006, 11:44 AM
8) :D
Nu er jeg da glad :P
Dj-Marty
07-13-2006, 05:19 PM
Helt grøn her :D
sss_15
08-31-2006, 02:51 PM
Jeg har taget alle de test man over hovedet kan tage, og jeg er 100000000% Stealth :D
Jeg bruger kaspersky internet security.
:D
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.