Se fuld version : DVD afspiller der kan det hele
Hvilken DVD afspiller kan i, af erfaring, anbefale at købe? Den skal kunne tage alt backup, brændt, regioner, macrofis og hvad der nu ellers er at nævne så jeg aldrig får andre problemer end de DVD der fysisk er slidt ned. Nu har jeg nemlig lige været så smart at bruge 600kr på en som ikke kan afspille noget som helst der er brændt (600 kr jeg lige til at skylde ud i wc'et) jeg har fået den returneret een gang på en påstand om at det var alt også købte film der var problemer med, men det kunne jeg jo ikke sige anden gang, og de vil ikke give mig pengene tilbage for en DVD afspiller der ikke kan afspille hjemmeoptaget film med digital kamera lagt over på DVD (burde være et argument for defekt). Så nu skal jeg bruge en der helst er mat sølvgrø som kan alt og har coaxial udgang til lyd og ligger på 300-400kr og som ikke vil give mig problemer.
banjobouner
04-14-2005, 09:48 PM
Jeg har købt en billig United i føtex 400-500 og den afspiller det meste..
Psilocybin
04-14-2005, 10:45 PM
Jeg har købt en billig United i føtex 400-500 og den afspiller det meste..
Også DivX ?
Ville nok købe en DIGIX DV-228M4 inde på www.wesellcd.com
Den spiller os xvid og divx...
Restless
04-16-2005, 04:13 PM
Jeg har lige købt en Tokai dvdafspiller hos pixmania.com
den afspiller alt også divx og så kan den enda vise undertekster på divx film. :D
den afspiller alt også divx og så kan den enda vise undertekster på divx film. :D
Den afspiller da ik xvid..
Restless
04-16-2005, 09:50 PM
Den afspiller da ik xvid..
Den afspiller disse formater.
DivX, DVD, DVD-R, DVD-RW, CD, CD-R, CD-RW, MPEG4-Xvid, VCD, SVCD, DivX PRO, MP3, WMA, JPEG
Codec MPEG4: Versions 3.11, 4.02, 5.0, 5.02, 5.05, 5.10 (ISO 9660)
Mere info
http://www.pixmania.com/dk/dk/89552/art/tokai/dvd-divx-afspiller-dvx-61.html?itag=3897
Sorry..Jeg skal vist ha briller.
Jeg må altså lige høre....Vil det sige at den ikke tager DVD+R/W?
For ellers ser den formidabel ud
Restless
04-29-2005, 06:24 PM
Jo den kan både ta dvd+ og dvd+rw
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.