Se fuld version : Valg af hurtigste bruger?
Heys allesammen..
JEg har sat mit Dc++ op til at søge efter alternative download steder.. altså brugere.. dermed, når jeg påbegynder et download af en fil, henter jeg en hel masse filelists.. Mit problem er dog:
HVis jeg henter en fil, som henter fra en bruger som uploader med 20 kb/s. Når jeg så downloader andre filelists og ser at "Jens" uploader med 200 kb/s til mig, hvordan disconnecter jeg så fra den bruger, som jeg er i færd med at downloade fra, og derefter forbinder og downloader fra Jens?
På forhånd tak..
Gondor_2k
04-12-2005, 09:26 AM
du kan se på dette billede hvordan du fjerner en user fra din queue
http://l4m3r5.com/picz/dc.JPG
er hostet af mig
SuperDuck
04-12-2005, 09:39 AM
Et andet lille godt råd er at kigge på den bruger du vil hente fra. Det bedste er at hente fra brugere med T3/T1-forbindelse eller fx. nogle fra Sverige (dem der hedder BBB, Sunet, Bostream, ComHem). De har tit meget meget gode opload hastigheder, men der er nogle der "snyder" med navnet eller deres forbindelse så det ikke passer sammen.
Men det er en god ide at kigge efter netop disse, og så kigge efter dem der har færrest upload-slots så du får mest mulig upload-til dig selv.
Jeg vil jo ikke fjerne en person fra køen.. Bare conencte til den hurtigste.. Det er jo ofte, at flere forskellige mennesker deler den samme fil..
SuperDuck
04-12-2005, 02:51 PM
Jeg vil jo ikke fjerne en person fra køen.. Bare conencte til den hurtigste.. Det er jo ofte, at flere forskellige mennesker deler den samme fil..
Du kan ikke fjerne ANDRE fra køen. "Remove user from queue" betyder faktisk at du fjerner muligheden for at DU kan downloade den pågældende fil fra ham mere. Andre gør det stadig.
Okay.. Men skal jeg så gøre det for hver bruger, som jeg ikke ønsker at downloade fra, indtil jeg kommer frem til den person, som jeg ikke ønsker at downloade fra? Hvordan "unbanner" jeg dem igen?
SuperDuck
04-12-2005, 06:36 PM
Okay.. Men skal jeg så gøre det for hver bruger, som jeg ikke ønsker at downloade fra, indtil jeg kommer frem til den person, som jeg ikke ønsker at downloade fra? Hvordan "unbanner" jeg dem igen?
Du banner ikke folk på nogen måde overhovedet. I queue står der de brugere som du har sat den fil du vil hente til download hos. Fjerner du en bruger fra queue vil den bare ikke prøve at downloade den specifikke fil fra den bruger. Du kan sagtens sætte dem på queue igen hvis du vil. Du kan også hente andre filer fra dem hvis du vil.
Dem der står på queue er dem du gerne vil downloade filen fra og dem der ikke står der vil du ikke downloade filen fra.
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.