Se fuld version : Limewire lite?
SpYkE
04-11-2005, 06:27 PM
Findes der en Limewire udgave hvor den er uden spyware og adds? ligsom pro versionen?
migmigmig
04-11-2005, 08:15 PM
Der er jo mange Gnutella-klienter (se fx. http://www.slyck.com/gnutella.php?page=2 ).
Personlig er jeg Shareaza-fan, som har en smuk brugergrænseflade, kan mange ting, er helt uden spy-/add-ware, var den første fildelingsklient, som jeg brugte...
SpYkE
04-11-2005, 08:20 PM
Henter Shareaza nu :)
barca
04-11-2005, 09:13 PM
vil lige andvare jer! APG er også begyndt at satse på Limewire... hvilket jeg vil sige at de SATSER rigtig MEGET der på nu!
SpYkE
04-11-2005, 09:29 PM
Vil os kun bruge det hvis jeg er mega desperat hvilket jeg aldrig er... Men valgte at hente shareaze istedet!
Men skal da lige advare gutterne så :)
vil lige andvare jer! APG er også begyndt at satse på Limewire... hvilket jeg vil sige at de SATSER rigtig MEGET der på nu!
LimeWire kører på Gnutella-netværket, så du siger altså at APG er ude efter Gnutella-netværket? Hvor har du den oplysning fra?
Og hold nu op med at komme med sådanne påstande uden grundlag, barca!
Copy/Paste
04-11-2005, 10:47 PM
Er enig med K33z...Hvis man påstår at APG er ude efter særlige tjenester skal det underbygges. - ellers skal det bare betragtes som løse og skadelige rygter. Så underbyg eller drop at spred rygter, der er ingen der er tjent med det.
/copypaste - admin
migmigmig
04-12-2005, 07:14 AM
Hvorfor ikke bare hive ham ud, hvis I virkelig ikke vil have rygtedannelse?? Jeg synes, at moderatorne på piratgruppen er utrolige blødsødne.
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.