Se fuld version : Dele Alias cd
Compute
04-09-2005, 09:45 PM
Hej er der en af jer pirater der har alias nye cd og vil dele den på eMule??? Jeg skal bruge den i en fødselvsdagsgave og jeg gider ikke købe den :D :P
SuperDuck
04-10-2005, 01:08 AM
Brug BitComet og så gå ind på Piratbay.org og hent den. Der ligger den allerede med masser af download speed. Så har du den hurtigt. 8)
Compute
04-10-2005, 07:30 PM
Brug BitComet og så gå ind på Piratbay.org og hent den. Der ligger den allerede med masser af download speed. Så har du den hurtigt. 8)
Men jeg bruger kun eMule det er mer sikkert er der ingen på eMule der vil dele den???
Men jeg bruger kun eMule det er mer sikkert er der ingen på eMule der vil dele den???
BitTorrent ER mere sikkert end eMule, så skift du bare ;)
D.P.T
04-11-2005, 01:28 PM
k33z det er ikke rigtigt det du siger... De er sådan ca lige sikre de 2 programmer.
Mvh DPT
ps ahr du prøvet at søge på mulen???
k33z det er ikke rigtigt det du siger... De er sådan ca lige sikre de 2 programmer.
Mvh DPT
ps ahr du prøvet at søge på mulen???
Hvor manger er det blevet busted med eMule?
Og hvor mange med BitTorrent? :roll:
D.P.T
04-11-2005, 03:24 PM
Ingen med emule
og åbenbart en med BT i asien :)
Men jeg vil sige at de er ca lige sikre de 2 programmer . Ingen ting er bevist :)
Mvh DPT
Ridderen
04-11-2005, 05:31 PM
jeg kender en som er blevet taget iemule :) de kom på besøg og tog hans harrddisk og en bøde på 1000kr og så var det det, me ndet er også ved at være 1½ år siden :)
han kom vist også til at dele så alle kunne se hans filer. men han er fuld igang med at downlaode igen han lærer jo af sine fejl :D
migmigmig
04-11-2005, 06:42 PM
jeg kender en som er blevet taget iemule :) de kom på besøg og tog hans harrddisk og en bøde på 1000kr og så var det det
Det synes, at du skal skrive noget mere om, da det lyder meget specielt at kunne slippe med 1000 kr. Det er jo meget sjældent, at advokaterne i AntiPiratGruppen går efter de små fisk.
migmigmig
04-11-2005, 06:48 PM
BitTorrent ER mere sikkert end eMule, så skift du bare ;)
Selv Bram Cohen, opfinderen af BitTorrent, siger jo, at han overhoved ikke har taget sikkerhedshensyn ved opbygningen af BT.
p2p-netværksfolk kalder ligefrem BT for en åben ladeport rent sikkerhedsmæssigt, og det bliver ikke modsagt af BT-folkene.
SpYkE
04-11-2005, 07:32 PM
Den eneste måde man kan blive taget på er vel hvis isp finder ud af det... eftersom du kun henter en lille fil der forbinder dig med andre folk.. og hvis APG bare som et eksempel, de gør det nok ikke men, de nu hentede noget også trackede alle DK iper hvad ville de så gøre? Nakke en? Tror jeg ikke! For de har jo selv overtrådt loven ;)
migmigmig
04-11-2005, 08:37 PM
Danske internet udbydere (isp'er) reagere kun, når andre (fx. APG) henvender sig til dem.
APG gør ikke noget ulovligt ved at bruge fildelingsprogrammer, da APG repræsenterer ophavshaverne. Man kan ikke krænke sin egen ophavsret.
SpYkE
04-11-2005, 09:03 PM
Klamt! Vil det så sige de må hente alt det de vil og brænde ud?
migmigmig
04-11-2005, 09:33 PM
Nu skal det jo lige være dansk, hvis det er Antipiratgruppen vi taler om.
Men det kan da godt være, at det er det, som advokaterne i APG (Johan Schlüter Advokatfirma) løber rundt og laver. Det er da en sjov tanke :)
De bruger åbenbart og heldigvis ikke tiden til at finde tekniske metoder til at knalde fildelere på.
SpYkE
04-11-2005, 09:36 PM
Ja, det er de jo for dumme til :D
Jeg tror personligt at de er nogle halv gamle lalle glade mænd som er de onde fil delere i virkeligheden :D
Nooooo vi er blevet forrådt :P
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.