Se fuld version : Newsleecher Fuld Hastighed...
JenseN
04-09-2005, 01:15 PM
Hvorfor kan jeg ikke udnytte min 1/m bit i Newsleecher.
Kan kan ikke komme over 40-60 kb/s.
Betaler du for en newsserver? Eller bruger du din udbyders (TDC, Cybercity osv)?
JenseN
04-09-2005, 01:38 PM
Jeg betaler for en.
PackedManiac
04-09-2005, 01:43 PM
Skriv til deres kundeservice! Du har krav på fuld hastighed, hvis det altså er det de tilbyder.
JenseN
04-09-2005, 01:45 PM
har ikke rigitg set nogle steder de ulover fuld hastighed, men de skriver high speed, og det tager jeg godt nok ikke som 20 KB/s som jeg hentede med for lidt siden.
Men kan det måske være noget med nogle porte eller sådan noget?
Hvem er din provider?
Bruger du alle de connections du har til rådighed?
det er ikke noget med porte..
JenseN
04-09-2005, 02:01 PM
Jeg har købt hos: (Hvis du tænker på det?..)
usenetserver.com
Hvad mener du med alle forbindelser? er nybegynder på området :D.?
Jeg har sgu helt glemt denne tråd, undskyld at jeg ikke har svaret før nu..
Jeg spurgte om du brugte alle dine tilladte connections (jeg kan se i der FAQ (http://www.usenetserver.com/faq.html) at du må bruge 4 connections).
Sådan tjekker vi om du bruger dine 4 connections: Åbn newsleecher, klik på usenetmanager. i vinduet til venstre kan du se den eller de servers du selv har adde. Højreklik på Usenetserver.com serveren og vælg EDIT server (du skal lige huske at disconnecte før du kan edite den). Derinde kan du se hvor mange connections du har tilladt at serveren kan bruge, den skal i dit tilfælde stå på 4.
Gør den det?
Ellers kan du prøve at skrive til usenetserver.com og spørge..
JenseN
04-12-2005, 10:37 PM
Takker for det. det var lige præcis løsningen jeg søgte ;)
Kører den med fuld hastighed nu?
HamSlam
04-13-2005, 10:46 AM
Kan ikke helt forstå det skulle være nødvendigt at åbne flere connections.
Jeg synes i hvert fald ikke det påvirker min hastighed mod GigaNews. Det eneste man opnår er, at man deler sin båndbredde på flere samtidige downloads, som derved - individuelt - kører lidt langsommere. Samtidig får man filerne ned i en slags 'tilfældig' rækkefølge (efter hvornår de bliver færdige).
Ligger stabilt på fuld båndbredde (2 MBit) på eet connect mod GigaNews.Europe (med NewsBin).
HamSlam>> Det er bla det man betaler for hos giganews (plus den bedste retention), der er stort set ingen begrænsninger på hastighederne! Jeg kører med ca 130 kb/sek pr connection hos newshosting, jeg har overvejet giga men det er ikke rigtig blevet til mere end det :wink:
Usenet er blevet langt hurtigere på det sidste med deres releases! -mange releases kommer på usenet før det kommer på de store BT sites..
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.