PDA

Se fuld version : Jeg bliver sindssyg..

Draven187
04-05-2005, 11:10 PM
..

Har 2 x-box-iso liggende på xbox-harddisk, ingen problemer, virker fint.

Har dem også på pc'en.

Har prøvet at brænde dem på samsung-skiver flere gange, m lite-on brænder, fejl fejl og atter fejl (se tidligere post). :evil:

Fair nok, købte en verbatim+ rewriteable, så jeg ku xperimentere lidt, "gratis", og bingo pludeslig var der gevinst, m begge iso endda.

Købte så nogle verbatim+ "engangs-skiver", og nu får jeg ik andet end fejl igen :evil: :evil:

Hva h... sker der?? Er der forskel på læsbarheden af alm og re-w verbatim?

please hjælp, inden jeg bliver tosset :)
Ville være ked af at sku betale for re-w når jeg brænder noget..

mvh d.

PS. brændte m "dvd decrypter"-programmet, både da det virkede og ikke virkdede..

Abemad
04-16-2005, 08:21 AM
Hey, xboxen kan ikke læse standard skiver, kun rw skiver (lidt fjollet imo). Så vidt jeg ved er der ingen problemer med at læse dvd'er af nogen art. (forstås som at jeg ikke har prøvet en dvd den ikke kunne læse)...

aL
04-16-2005, 08:30 AM
Abemad> Jeg tror også at det er at Draven bruger DVD skiver, gør du ikke Draven? For ellers ligger problemet dér! Der er nogle få xbox'e der kan tage cd'er (min er ikke en af dem), men ellers er det kun DVD'er og cd rw!
Laserhovedet er iøvrigt også røget i min xbox, så jeg overfører alt til harddisken. Det er også nemmere, og man sparer DVD skiver :wink:

BFG
04-16-2005, 09:15 PM
DEr er stor forskel på hvilke skiver xboxen kan læse,især når den blir slidt med tiden..Min kunne læse næsten alle skiver for et par måneder siden men nu vil den kun læse billige datamart skiver.Alle andre mærker siger den er dirty eller damaged..

Hey AL kan du ik skrive din msn til mig i en pb hvis du har lyst til at hjælpe mig med at overføre spil til boxen via crossover kabel? (har læst guiden men kan ik få det til at funke)

aL
04-17-2005, 01:38 AM
BFG bare opret en ny tråd hvor du beskriver dit problem og hvilket dashboard (exov, avalaunch eller unleashx) du bruger, så skal jeg nok hjælpe dig i morgen :) Dvs søndag..

BFG
04-17-2005, 10:38 PM
Buger avalaunch..Problemet er at jeg ik kan ændre xboxens ip..Der er ik nogen måde at gemme på når man har skrevet en anden static ip ind eller dns for den sags skyld..

aL
04-18-2005, 06:36 PM
Buger avalaunch..Problemet er at jeg ik kan ændre xboxens ip..Der er ik nogen måde at gemme på når man har skrevet en anden static ip ind eller dns for den sags skyld..

Nu er jeg lid i tvivl: Kan du ikke gemme dine indstillinger, eller kan du ikke ændre dem (IP address)?

Jeg går ud fra at du har prøvet dette:
gå ind i indstillinger i Azalaunch, vælg netværk.
Mine indstillinger inde i netværk ser sådan her ud:

Netværk: Aktiver
DHCP: deaktiver
Static IP: 192.168.1.5
Gateway: 192.168.1.1
subnet: 255.255.255.0

Resten er vist lige meget.
Kan du ikke ændre i de tal? Eller gemmer den ikke indstillingerne?

En anden løsning:
Hvad står xbox'ens IP til som standard? For du kan jo bare tilpasse din computer's IP til xbox'en, fx hvis xboxen har 192.168.1.1 så kan du bare sætte din computers IP til at være 192.168.1.2

BFG
04-19-2005, 02:34 AM
Kan godt skrive en ny ip ind men når jeg går ud i netværksmenyen igen er den stadig ik ændret..Der er ingen måde at gemme ændringerne på..

static ip : 10.0.10.164
gateway : 192.168.1.1
dns1 : 195.159.0.100
dns2 : 195.159.0.200

Xboxen er sat direkte til et netkort i computeren..

Draven187
04-24-2005, 05:42 PM
Jo, alle mine forsøg har været m dvd-skiver.

Tak for svarene indtil videre!

:D

d.