Se fuld version : skal piratgruppen ik ha et mirc?
Hej hvem er med på den ide at lave et mirc til piratgruppen.. det kunne jo indeholde en masse sjove ting :) vil gerne være med til at lave det... har god erfaring med at lave mircs
vrenak
04-05-2005, 04:07 PM
Mener du et script, mIRC script, specielt til piratgruppen?
Mollerz
04-05-2005, 09:21 PM
Hej hvem er med på den ide at lave et mirc til piratgruppen.. det kunne jo indeholde en masse sjove ting :) vil gerne være med til at lave det... har god erfaring med at lave mircs
Hvis du mener mirc scripts, så er det da en god ide.. ;)
ja jeg tænker på et mirc ligesom vzz mirc :lol:
jeg har nogle scripts liggende, bla. et til at se video med .. og så skulle det nok også indeholde xdcc eller hvad det hedder til at downloade fra mirc.. men xdcc har bare ikke så meget forstand på det
astral
04-14-2005, 06:19 AM
Er dodt tilfreds med mit Syn4pse-irc..kan downloades her: http://masterrg.wsrv.ath.cx/syn/stuff/syn4pse-irc-v.1.8.rar
SuperDuck
04-14-2005, 08:59 AM
Er dodt tilfreds med mit Syn4pse-irc..kan downloades her: http://masterrg.wsrv.ath.cx/syn/stuff/syn4pse-irc-v.1.8.rar
Jeg synes også at det lyder som en fin idé. Det kunne lave piratgruppen.org lidt mere speciel. Nice idé.
Astral: Linket virker ikke??
har stadig ik forstået hvad det er i vil lave?... et script som kan åbne en videoplayer OG starte en XDCC transfer eller hva?
SuperDuck
04-14-2005, 10:45 AM
har stadig ik forstået hvad det er i vil lave?... et script som kan åbne en videoplayer OG starte en XDCC transfer eller hva?
Jeg tror at det de vil have er en costum-mIrc med eget piratgruppen.org-theme med ikoner, lyde, setup osv. Altså ligesom mIrc bare i piratgruppen.org's stil.
præcis med en masse script, lyde, themes, logo osv......
ahh.. så er jeg med... jeg er en xchat-mand.. men i skal da ik holde jer tilbage af den grund =)...
hmmm jeg forstod det nu mere sådan at der skulle laves et #piratgruppen.org side på/i IRC.... ...men jo et par skins eller andet ville da også være fedt...!
mvh.dk amby
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.