Se fuld version : Royce da 5'9 vs D12 diss tracks
Hey er der nogen der ligger inde med numrende fra Royce da 5'9s Beef med D12? Eller ved hvor jeg kan få dem .. vil blive meget glad for dem :D
banjobouner
03-31-2005, 04:49 PM
Har søgt, men fandt ingen ting :( :roll:
Jeg kender ikke lige det track du leder efter, men jeg kan fortælle om nogle rigtig fede diss tracks. Det er fra den helt nye beef mellem 50 Cent mod NY drengene (Fat Joe, JadaKiss og Nas).
Det hele startede på 50 Cents "Piggy Bank" fra hans nyeste plade! Den skal man høre først, det er ikke er særligt godt track, men dér starter det hele! Der sviner han Jada og Fat Joe fordi at de var med på et track fra Ja Rule (som er 50 Cents HELT store fjende!). han sviner også Nas, noget med Kelis (Nas' kæreste der lavede Milkshake (Milkshake betyder blowjob!) for nylig).
Først svarede Fat Joe igen på tracket:
Fat Joe - Fuck 50
Det er et ok track (meget bedre end Piggy Bank), han rammer Fitty med nogle gode linjer. Bla "
Så svarede Fat Joe og JadaKiss sammen:
JadaKiss feat. Fat Joe - Be Easy
Også et godt track.
Det bedste der svar der er kommet (indtil videre) er fra JadaKiss alene:
JadaKiss - Checkmate
Det er et FEDT track! -titlen er et svar på at Fitty siger at han spiller skak i Piggy Bank, og nu er han skakmat efter JadaKiss' track! Rigtig fedt track! Der er 50 DØD! JadaKiss har desuden udfordret 50 Cent til en pay-per view battle om $1.000.000, men det tør 50 cent ikke for Jada er den ONDE freestyler!
Der er et track på vej fra Nas (han er også den vilde til at battle), det hedder Ether 2 men er ikke kommet endnu (heller ikke på p2p)! Jeg har læst teksten fra nummeret, og det er ONDT! 50 kan ikke svare igen på dét, han skal bare trække sig!
Alle tracks kræver nok at man er inde i hip-hoppen, men det er stadig fede tracks!
Okay tak AL ... fandt faktisk nogen af de omtalte numre på Dc++ for nylig, så det er ikke helt ukendt for mig :wink: ... Men de numre jeg leder efter er (iser dem Royce Da 5'9 har lavet) Nogne fra En Beef han har haft med D12, han disser alle medlemmerne af D12 højt og tydeligt på dem så han er ikke i tvil hvis man har dem :wink:
darth raven
04-01-2005, 02:19 AM
det hele startede med 2 hip hopperes død krigen er stadig ikke slut:(
det hele startede med 2 hip hopperes død krigen er stadig ikke slut:(
Sikker? Både I Beef2 og utalige hjemmesider er den der historie med at Royce og Proof blev påbrebet af politiet mens de snakkede om tingende, de blev begge andholdt for ulovlig våben besidelse eller sådan noget. Og de valgte derefter at ligge det bag sig.
Eller er det mig der har fattet kejle? :shock:
Jeg tror at snakker om Pac vs Biggie..
Det gør dog ikke NY vs 50 cent mindre spændende! -JadaKiss blev for nyligt truet med guns efter et radio interview hos Hot 97, men fyrene blev anholdt og der skete ikke mere.. Jeg tror at enten Jada eller Fitty bliver drabt (50 har dog hyret 100 bodyguards så han bliver svær at nakke), hvis ikke Interscope og Aftermath stopper denne beef!
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.