PDA

Se fuld version : Problem med Router

Jsc
03-29-2005, 03:37 PM
Jeg vil gerne have åbnet nogen porte, men kan ik rigtigt finde ud af det. :( :oops:

Jeg har kigget jeres Guide ignnem, men har ik kunnet finde min Router - Heller ik på www.portforward.com kunne jeg finde noget til min Router :?

Jeg vil gerne have åbnet nogen porte, så jeg evt kunne få Bittorrent til at virke. Det virker nu, men har en sølle hastighed på 5 kbs. :evil:

Jeg har en Cisco CVA122E Router

Jeg håber at der er nogen der vil hjælpe mig :roll: :D

// Jonas :lol:

Infant Prodigy
03-29-2005, 05:30 PM
Hej Jonas.

Prøv at se på nogle af de andre CISCO-router guides. Ofte er der nogenlunde samme opsætningsmuligheder på en producents routere..

/admin

Jsc
03-29-2005, 08:14 PM
Jeg har kigget lidt på de andre Guides og er blevet lidt i tvivl.

Der står dette i jeres Guide:

"Hvis du aldrig har logget ind på din router før, skal du gøre det ved at bruge et specielt admin kabel. Det kræver at du skal forbinde via en com port til din router."

Hvem er det såkaldte Admin kabel ?

Jeg har så prøvet at sprænge dette punkt over og gået over til, det punkt hvor man skal fra Commandprompt skal skrive: telnet "Routerens ip" Dette resultere i, at den komme med denne fejlmeddelelse:

" Der kunne ikke oprettes forbindelse på værten, port 23 "

HVad skal jeg gøre :?:

Jsc
03-29-2005, 08:27 PM
Nu har jeg siddet og prøvet lidt med diverse ip'er og til sidst så var den der :)

Nu er det bara sådan, at den spørger efter et password, jeg trykker så Enter som der står i Guiden, men så reagere den ik :S

Jeg har så prøvet at skrive nogen passwords, men den kan overhovedet ik skrive noget. Det eneste der dur på tasteturet er Enter :S

Nogen der ved hvad der er galt ? :roll: