PDA

Se fuld version : Godt sted at fine/downloade musik..

millionkongen
03-28-2005, 06:36 PM
Har tidligere brugt Kazaa -- men gider ikke have det liggende på min computer, da jeg syntes der er alt for meget spyware og fake dl.

Har søgt lidt på the pirate bay, men synes kun der dukker hele albums op.. og vil gerne have noget hvor man hurtigt kan downloade en enkelt sang..

Nogen forslag..?

z33k
03-28-2005, 06:44 PM
Har tidligere brugt Kazaa -- men gider ikke have det liggende på min computer, da jeg syntes der er alt for meget spyware og fake dl.

Har søgt lidt på the pirate bay, men synes kun der dukker hele albums op.. og vil gerne have noget hvor man hurtigt kan downloade en enkelt sang..

Nogen forslag..?

BearShare (http://bearshare.com/), stort udvalg af hits, så hvis du skal finde Richard Ravnvald, så bliver det ret svært, og hvis du endelig skal de så skal du hoppe på Direct Connect (http://www.neo-modus.com/), dog skal du lige huske, at APG har busted rimlig mange ved brug af DC.
Overnet (http://www.winload.de/download/29766/Internet/File.Sharing/Overnet-0.53.html)er også godt, og der er også en del danske ting.

barca
03-28-2005, 09:08 PM
ved mange torrents ligger der mange filer i, og ikke en komplet fil.
Tror godt du kan fravælge de numre du ikke gider have...

MichelleDK
03-29-2005, 12:00 AM
Prøv Dc++, der finder jeg altid de nyste hits og film enkeltvis !! Og det er et super godt program og nemt at bruge....jeg har næsten opgivet det der Bittorrent :? Det er alt for besværligt... :roll:

Czyber
03-29-2005, 12:08 AM
Der skal lige siges at DC++ er et af de programmer hvor APG har busted flest. Bittorrent er hurtigere end DC++ men synes altid numrende ligger sammen så man henter mange elelr skal til at fravælge. Mit råd vil nok være Limewire pro.......Skriv til mig hvis du skal have det eller hent på TPB.

Ps. min msn står i profil

z33k
03-29-2005, 02:28 PM
Der skal lige siges at DC++ er et af de programmer hvor APG har busted flest. Bittorrent er hurtigere end DC++ men synes altid numrende ligger sammen så man henter mange elelr skal til at fravælge. Mit råd vil nok være Limewire pro.......Skriv til mig hvis du skal have det eller hent på TPB.

Ps. min msn står i profil

LimeWare? Det vil jeg stærkt fraråde, der er fuld af fake-files.

Czyber
03-29-2005, 06:42 PM
Limewire er næsten frit for fake-files. Jeg er ihvertfald ikke stødt på nogen siden jeg fik min nye comp(august sidste år). Det er en skrøne, Limewire har næsten ingen fake files. Desuden er det langt emre sikkert end noget andet hvis det er rigtigt sat op.

z33k
03-29-2005, 06:52 PM
Limewire er næsten frit for fake-files. Jeg er ihvertfald ikke stødt på nogen siden jeg fik min nye comp(august sidste år). Det er en skrøne, Limewire har næsten ingen fake files. Desuden er det langt emre sikkert end noget andet hvis det er rigtigt sat op.

Hmm underligt, for et stykke tid siden ville jeg lige prøve LimeWare (igen), og jeg søgte på en bestemt sang og downloade ca. 3-4 "versioner" af den, som ALLE var fake-files...

Czyber
03-29-2005, 07:04 PM
Så er det fordi du sikkert tager de forkerte filer, man går klart efter navnet på filen. Sig hva sangen hedder og så skal jeg se om jeg kan hente den i første hug. Forrersten hedder det limeWIRE og ikke limeware. Hvis du bruger et program der hedder limeware skal jeg ikke udtale mig om det. Hent Limewire pro på TBP 4.8.1. Prøv det, du bliver overrasket.

z33k
03-29-2005, 08:32 PM
Så er det fordi du sikkert tager de forkerte filer, man går klart efter navnet på filen. Sig hva sangen hedder og så skal jeg se om jeg kan hente den i første hug. Forrersten hedder det limeWIRE og ikke limeware. Hvis du bruger et program der hedder limeware skal jeg ikke udtale mig om det. Hent Limewire pro på TBP 4.8.1. Prøv det, du bliver overrasket.

Ups, mente også LimeWire, det gik lidt stærk, var på vej ud af døren :)

Måske vil jeg prøve LimeWire på et andet tidspunkt, men pt. har jeg det fint med BearShare ;)

DaBuff
03-30-2005, 08:08 PM
jeg støtter dig i det k33z!!

Bearshare er for godt! :P
Sys ikke at man støder på nogen fake filer overhovedet og dejligt overksueligt!!
For lækkert :D , det skal prøves!

Czyber
03-30-2005, 08:33 PM
Brugte også bearshare før, men hvis i tænker jer lidt om er der heller ik fakes på Limewire da de to programmer kører på præcist samme netværk, Limewire connecter bare til flere, så man får bedre søge resultater og det downloader langt hurtigere.

The-one
03-30-2005, 10:59 PM
Jeg bruger Morpheus. Det kan klart anbefales, det er ikke bare et p2p program, men flere på en gang.

chicken
03-31-2005, 12:58 AM
Jeg har endnu ikke fået fake filer fra LimeWire...

Hvor hurtig forbindelse har i i LimeWire jeg har altid turbo,,, har LimeWire PRO :D

Czyber
03-31-2005, 01:45 AM
Jeg har også Limewire pro og altid turboladet, får heller aldrig fake files. Fact er at Limewire er den bedste klient til gnutella netværket da den søger på mere end bearshare og er langt hurtigere end bearshare.

MaRtíNez
04-23-2005, 03:50 PM
Hvor henter i LimeWire PRO uden at skulle betale for det?

MaRtíNez
04-23-2005, 04:05 PM
fandt det selv ;o)