Se fuld version : Kazaa Lite Download links
HARNO
03-21-2005, 07:07 AM
en del har spurgt efter et link så her er det alser.
Kazaalite koster stadig intet. hehe ja du kan enda stadig bruge din gamle version af Kazaa Lite.
bare hav antivirus som fx norton til at køre.
undgå at downloade mistænksomme filer, unomale små filer. det er gerne bitte små filer der har virus.
musik kan stadig findes, men det er svært at få fat i det regtige på grund a forfalskninger.
man kan lige høre en stump og så stoppe download hvis den er falsk.
Kazaa Lite Tools k++
http://www.klitetools.com/MM/download.htm
Kazaa Lite Resurrection
[ingen link]
:-/
Jeg kan ikke se nogen fordel ved at bruge KaZaA og KaZaA Lite, netværket er jo fuld at fake-files.
recon
03-21-2005, 11:45 AM
Jeg kan ikke se nogen fordel ved at bruge KaZaA og KaZaA Lite, netværket er jo fuld at fake-files.
det er sandt KaZaA var populært i en årgang men det er det ikke mere alle filer er næsten altid "fake" files
Kazaam
03-24-2005, 04:49 PM
Kazaa lite er vist ikke så fyldt med spyware og den slags.
Men LIte versionen er ulovlig i sig selv. Der står i kazaa´s EULA at der ikke må laves om på programmet. OG det er der blevet gjort. Sååå...
Men LIte versionen er ulovlig i sig selv. Der står i kazaa´s EULA at der ikke må laves om på programmet. OG det er der blevet gjort. Sååå...
Fildeling er også ulovligt ;)
Kazaam
03-24-2005, 07:29 PM
Ja, men programmerne er ikke ulovlige i sig selv.
Det er kazaa lite
Ja, kaza lite ER ulovligt, hvilket mange, fejlagtigt, tror det ikke er.
www.ddl2.com der kan du finde det.
HARNO
03-25-2005, 12:37 AM
hvorfor opratter i ikke jeres eget indlæg?
dem der har udviklet kazaa har ikke været istand til at lave noget ordenligt uden spyware reklammer eller popups. derfor bruger jeg kazaa lite som har en helt masse fordele oven i. og så kan de stoppe deres Eula skrådt op!
jeg hved ingengang hvad der menes med Eula. og er faktisk også ligeglad.
Bonux
03-25-2005, 01:20 AM
Det kommer så sandelig an på hvad man deler :o
Kazaam
03-25-2005, 10:31 AM
hvorfor opratter i ikke jeres eget indlæg?
dem der har udviklet kazaa har ikke været istand til at lave noget ordenligt uden spyware reklammer eller popups. derfor bruger jeg kazaa lite som har en helt masse fordele oven i. og så kan de stoppe deres Eula skrådt op!
jeg hved ingengang hvad der menes med Eula. og er faktisk også ligeglad.
Slap dog af 8)
EULA står for "end user license agreement"(hvilket mange springer over)
Men vi siger bare at Kazaa lite er ulovligt at have liggende på sin com. Det er Kazaa ikke!
Det kommer så sandelig an på hvad man deler :o
Yes, i know. Kunne også ha' skrevet "Fildeling af copyright-beskyttet materiale er ulovligt." ;)
spocktt
03-29-2005, 10:31 PM
Ja, men programmerne er ikke ulovlige i sig selv.
Det er kazaa lite
Yep, men det er da lidt sjovt, at 'piraterne' fra Kazaa selv bliver underløbet af andre pirater, ikk'? Så ka' de måske lære ikke at stoppe alt det spyware-junk på den 'lovlige' Kazaa - for det var det der var baggrunden for at lave en 'ulovlig' udgave af programmmet.
-Spocktt
Kazaam
04-03-2005, 06:43 PM
Ja, det er på en måde lidt sjovt.
Men hvis Lite versionen ikke var blevet lavet, så var der overhovedet ikke noget der hed kazaa idag.
(Ikke fordi der er så mange der bruger det, men alligevel)
bornpirate
05-21-2005, 02:23 PM
Nogen som kan hjælpe mig, er det ulovligt fordi de ikke har fået lov til at lave en lite version af kaaza eller hvad?
Kazaam
05-22-2005, 12:28 PM
Ja. Kazaa lite er en ulovligt modeficeret version af kazaa media deskop.
Derfor er kazaa lite, i modsætning til de fleste andre programmer, ulovligt at have på computeren
bleed_blue
07-04-2005, 01:39 PM
Ja. Kazaa lite er en ulovligt modeficeret version af kazaa media deskop.
Derfor er kazaa lite, i modsætning til de fleste andre programmer, ulovligt at have på computeren
I hvilken lov står det? (undskyld, hvis jeg spørger dumt)
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.