Se fuld version : Extravadance Vol. 2
MichelleDK
03-20-2005, 03:15 PM
Hey 8) :P
Jeg er helt vild med Italo Dance/trance og selvfølgelig Nrj extravadance :!:
Og nu er der udkommet en vol. 2 i DK.
Er der mon en der ved hvor man hente den:?: :?
Har ledt mange steder, uden held :cry:
Håber virkelig der nogle der kan hjæle :D
Jeg ahr også selv ledt efter denne, men uden held (har også lige ledt nu).. Det er meget mærkeligt at den ikke er kommet på nettet, når man tænker på hvor rost den er! Jeg har søgt efter den på BitTorrent, Newsgroups og emule.. -jeg har ikke søgt på DC++ da jeg ikke bruger det!
Jeg prøvede i et sidste desperat forsøg at søg på www.bibliotek.dk efter den.. OG DER VAR DEN SGU :shock: !!!
-men den må først udlånes fra d. 7/7-05 :cry:
Her er linket til biblioteket: http://bibliotek.dk/vis.php?base=dfa&field4=fritekst&term4=Extravadance&start=1&origin=sogning&sort=aar&step=1&element=L
Så kan du booke den i god tid! -og smide den på nettet så jeg kan downloade den :wink:
MichelleDK
03-22-2005, 04:33 AM
Jeg har søgt på Dc++, men den findes bare IKKE! Så jeg måtte desværre købe den :cry: Men så kommer den også på nettet, får den med posten imorgen, så bliver den smidt ind med det samme :P
Så må du jo bruge DC++. Jeg bruger også Bittorrent, eller det vil sige, jeg prøver at bruge det :oops: Kan ik helt finde ud af det!
Forza Extravadance!!!!
Jeg har søgt på Dc++, men den findes bare IKKE! Så jeg måtte desværre købe den :cry: Men så kommer den også på nettet, får den med posten imorgen, så bliver den smidt ind med det samme :P
Så må du jo bruge DC++. Jeg bruger også Bittorrent, eller det vil sige, jeg prøver at bruge det :oops: Kan ik helt finde ud af det!
Forza Extravadance!!!!
Det kunne være enormt fedt hvis du uploadede den på ThePirateBay med BitTorrent ;)
Jeg kan godt seede den i et par dage, jeg DL nemlig kun fra newsgroups for tiden.. godt nok har jeg kun 256 up, men det er jo kun en CD :) Jeg har PM'et dig michelle..
akisbye
03-25-2005, 05:56 PM
er også på jagt efter den men uden held er der nogen der ved om den er blevet uploaded nu? evt hvor?
MichelleDK
03-26-2005, 05:25 PM
Så kom Cd'en endelig ind af døren...og jeg gik selvfølgelig igang med det samme....rip rap rup :lol: Find mig på Dc ++ :wink: Hvis du er heldig :o vil jeg godt dele...
DEN ER MEGA FED !!!!
FORZA ITALIA!!!!!
[/url]
Kan du ikke uploade dem på ThePirateBay.org med BitTorrent?
Så er du en skat :P
akisbye
03-26-2005, 06:10 PM
jeg har været inde på alle de danske hubs i dc++ nu og kan minus finde dig eller den cd hjæææææææææææææææææææææælp er næsten desperat
Czyber
03-26-2005, 06:53 PM
Du kan evt. sende den til mig på msn så skal jeg sørge for den kommer på TPB. Min msn står i profil bare add mig.
MichelleDK
03-26-2005, 07:41 PM
Jeg skal lige sættes ordentligt ind i bittorrent..Jeg har bitcomet, kan jeg bruge den? og så finde den der sidde du nævte? :oops: :roll: :idea: :?: [/b]
BitComet er det program (din klient) du downloader med. På en side som ThePirateBay kan du hente .torrent filer som du åbner i din klient, og så starter du med at downloade.
Der er en fin guide til BitTorrent i pg.org's guide sektion!
MichelleDK
03-26-2005, 08:22 PM
Nu har jeg lavet den torrent fil og gjort som der stod, men når jeg prøver at uploade den bliver den ved med at skrive sådan her:invalid announce url! must be http://tracker.prq.to/announce
Og jeg har checket adressen flere gange og den er rigtig...hvad gør jeg forkert?
Hjælp!!!
akisbye
03-26-2005, 08:54 PM
jeg har added dig til msn så kan jeg lige hjælpe dig med at uploade den til The pirat bay som torrent
MichelleDK
03-27-2005, 05:02 AM
Nu skulle den dejlige cd ligge på The Pirate Bay....Håber det virker, vil sgu ik skuffe jer :-(
:oops:
akisbye
03-27-2005, 11:19 AM
Den ligger der men du seeder ikke på filen.
Åben din Torrrent client tryk add torrent tilføj så den tracker du har uploaded til the pirat bay og når den spørg hvor den skal gemmes, gemmer du den det samme sted som hvor hele filen ligger. så skulle der meget gerne stå seeder!
Ja du skal have BitComet åbnet, og seede, så vi kan downloade :)
MichelleDK
03-27-2005, 03:36 PM
Ok, men jeg har åbnet dem, der sker bare ik rigtig noget...er online resten af dagen..håber det lykkedes
Ok, men jeg har åbnet dem, der sker bare ik rigtig noget...er online resten af dagen..håber det lykkedes
Ok, jeg er først hjemme i aften, håber du også seeder i aften, har nemlig kun 512/256 ;)
akisbye
03-27-2005, 07:40 PM
der er gået et eller andet galt kan du ikke slette dem fra piraten og gen uploaded dem?
akisbye
03-27-2005, 08:22 PM
så køre den MEGET langsomt men den køre sgu alletiders takker mange gange
Det går pænt langsomt, seeder du ikke Michelle? Altså Extravadance Vol. 2 [DK].
MichelleDK
03-28-2005, 05:10 AM
Så nu virker det vist...håber også det går lidt hurtigere...!!!Ligger lidt mere evd ind :wink:
eigilbjarne
03-29-2005, 09:37 PM
Hey Michelle (og jer andre der har fuldført downloadet af Extravadance vol 2) ville i ikke lige være søde at seede lidt mere?
På forhånd tak :D
Ja, jeg sidder fast på 12%, rimlig surt. Kom nu, seed, er i ikke pirater ;)
eigilbjarne
03-30-2005, 01:16 PM
det er sjovt nok samme procentdel jeg har fuldført hehe
akisbye
04-01-2005, 09:04 PM
hva sker der 12% og så er det slut er sgu ked af at sige det men fuck det er typisk danskere seed for helvede vi er andre der gerne vil ha den
hva sker der 12% og så er det slut er sgu ked af at sige det men fuck det er typisk danskere seed for helvede vi er andre der gerne vil ha den
Rolig, rolig.
Hvis vi nu spurgte Michelle pænt.
akisbye
04-05-2005, 07:14 PM
det var ikke en hentydning til Michelle men til alle dem der har færdig gjort den
det var ikke en hentydning til Michelle men til alle dem der har færdig gjort den
Tror faktisk ikke der er nogen der har færdiggjort den :roll:, og jeg sidder stadig fast på 12%
MichelleDK
04-05-2005, 08:27 PM
jeg har altså store problemer med bittorrent, i må undskylde allesammen...men prøver igen, hvis en af jer gider hjælpe mig evt. over msn...
eigilbjarne
04-06-2005, 12:00 PM
Har tilføjet dig :)
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.