PDA

Se fuld version : Infokrigere klar til kamp?

infowars.com
03-19-2005, 12:59 AM
Tjek

Under 11 sep BBC The power of nightmares. Al Qaeda findes ikker er temaet

http://www.thedossier.ukonline.co.uk/video.htm

Her er 120 gb links lovlige film lige til at hente:
http://www.geocities.com/reverent_wise/mp.zip
Bliver updatet når nye film kommer til.

Denne side er min favorit. Igen fuldt lovlig men film til 10 liv med film der får dig helt ud af matrix. Søg på Alex Jones eller David Icke

Hvis siden er nede er det fordi der er tryk på. Reload siden eller prøv igen senere.
http://conspiracy.hopto.org:6969/index.html

Jowls
03-19-2005, 02:08 AM
Søg på Alex Jones eller David Icke...

Kender ikke Alex Jones, men jeg har set et par af David Icke's foredrag.

Han starter som regel meget godt med noget der lyder som en god og underholdende konspirationsteori med økonomiske og politiske bagmænd, historiske sammensværgelser, mystiske tempelriddere osv. osv., men manden kender desværre ikke begrænsningens kunst.

Som regel ender han langt ude i noget med at verdens statsledere i virkeligheden er forklædte reptile aliens. Specielt er han ude efter George Bush (som er alt for dum til at være reptil - havde Icke sagt "dromedar" eller "vandmand" havde jeg måske købt den) og det engelske kongehus, men alle får turen og snart står det klart at ingen kendte personligheder er ægte mennesker.

Kunsten at bikse en god konspirationsteori sammen ligger i at tage baggrund i nogle virkelige begivenheder og derpå udarbejde en teori som giver dem en ny drejning... noget som udfordrer ens forestillingsevne og får en til at tænke "Hey! Det kunne faktisk godt være sandt!".

F.eks. den med at månelandingen i virkeligheden aldrig har fundet sted, at amerikanerne selv sprang World Trade Center i luften eller at AIDS er et biologisk krigsvåben som slap løs ved et uheld.

David Icke derimod kører den alt for langt ud, og dermed mister hans foredrag hurtigt deres underholdningsværdi, synes jeg.

infowars.com
03-19-2005, 02:59 PM
Det kan godt være du tror det. Men det er så og sige ligegyldigt. Jeg tror på at reptilerne er her. Har også talt med nogen af dem og ofre for illuminati.

Benægt det. Staten håber på det.

Men kom ikke for at overbevise folk om noget. Kun at anbefale film.

Held og lykke i "virkeligheden"

infowars.com
03-19-2005, 03:15 PM
Jowls,og en ting du mangler, er det samme som mange andre mangler...

Og det er viden indenfor de forskellige demoner....

Og siden du ikke har den viden kan du heller ikke svare mig på dette spørgsmål.

Hvorfor er Demoner gennem tiderne i forskellige religioner, enten Øgler eller Amfibiske Hav Uhyrere(Dagoner)?

Jowls
03-19-2005, 04:28 PM
Hvorfor er Demoner gennem tiderne i forskellige religioner, enten Øgler eller Amfibiske Hav Uhyrere(Dagoner)?

Du har ret - min dæmonologiske viden er begrænset, så jeg udtaler mig som "sekular lægmand", så at sige. Men skal jeg gætte vil jeg påstå, at det simpelthen er fordi at de er grimme. Man behøver ikke at gå længere end den nærmeste Disney-film for at se den tendens...

ond = grim
god = attraktiv

Det er noget vi føler rent intinktivt, så derfor bliver vi ofte taget på sengen når pæne mennesker viser sig at være onde.... og store og grimme mennesker viser sig at være flinke. Hvis Claudia Schiffer og Kate Beckinsale besluttede sig for en karierre som seriemordere ville de være nogle af verdens farligste af slagsen.

Et andet instinkt vi er belastet med, er pattedyrets afsky for reptiler og insekter - noget som stammer fra deres fremmedartede biologi. Folk vil hellere overfaldes af en bjørn end af en krokodille eller en slange, hvilket på en måde er ulogisk eftersom man bliver lige død på begge måder.... 8)