Se fuld version : Kan du høre hende synge ( Vidoen )
Hey er der noge nder ved hvor jeg kan finde vidoen til Nik&Jay - Kan du høre hende synge ..
på forhånd mange tak
Lauws
03-17-2005, 02:30 PM
Okay hvis der er nogle der poster et link til denne mand, vil jeg personligt opsøge dem midt om natten og hænge et kæmpe skilt op uden på deres hus hvor der står "Jeg er en Nik og Jay wannabe elsker."
:P
Okay hvis der er nogle der poster et link til denne mand, vil jeg personligt opsøge dem midt om natten og hænge et kæmpe skilt op uden på deres hus hvor der står "Jeg er en Nik og Jay wannabe elsker."
Hva? :shock: ... er du sådan en af de der kællinger der hader personerne istedet for at høre musikken? ...
Hader den slags "Ad nik og jay"-personer .. høre slet ikke musikken, de hader dme bare for at hade dem.
Og Hader også de personer ( ofte meget unge piger ) der elsker alt hvad nik og jay pisser på.
Jeg syndes ik de er verdensmestre, jeg sys bare det er en smuk sang. Så tag dig sammen knægt
Amnesia
03-17-2005, 05:30 PM
Hey LoX. Forstår godt du bitcher over at Lauws disser dig. Uanset hvad han mener om Nik & Jay, skal han ikke være smagsdommer overfor dig. Jeg synes bare ikke der er hold i dit argument, omkring at skille personerne fra musikken, i deres tilfælde. De er så selvfede, at det hænger mig langt ud af halsen og dyrker deres image, så meget at det ikke kan lade vær med at smitte af på musikken. Derfor vil der altid være delte meninger om dem.
Mvh.
Amnesia
Hva? :shock: ... er du sådan en af de der kællinger der hader personerne istedet for at høre musikken? ...
Hader den slags "Ad nik og jay"-personer .. høre slet ikke musikken, de hader dme bare for at hade dem.
Og Hader også de personer ( ofte meget unge piger ) der elsker alt hvad nik og jay pisser på.
Jeg syndes ik de er verdensmestre, jeg sys bare det er en smuk sang. Så tag dig sammen knægt
Så hvis Nik fra Nik&Jay (!) var morder og tidligere pædofil, så ville du være ligeglad?
Lauws
03-17-2005, 06:38 PM
Jeg ved ikke med dig, men musik plejer efter min mening at sige en del om kunstneren. Hvad med lækker for eks? Og ja jeg har hørt sangen, og synes simpelthen det er noget af det mest amoralske man kan tillade sig.
Man laver en sang som "lækker" hvor man bevidst gør alle piger til sexobjekter, mens man laver en sang om hvor synd det er for en pige at hun bliver mobbet fordi hun ikke lever op til de selv samme idealer.
Så fat det dog for at bruge lidt af din argumentation.
Ps. Jeg mener at alle har ret til at disse Nik og Jay og at Nik og jay requests ikke hører til i et seriøst forum som dette. :P :roll: :lol: :wink:
Jeg ved ikke med dig, men musik plejer efter min mening at sige en del om kunstneren. Hvad med lækker for eks? Og ja jeg har hørt sangen, og synes simpelthen det er noget af det mest amoralske man kan tillade sig.
Man laver en sang som "lækker" hvor man bevidst gør alle piger til sexobjekter, mens man laver en sang om hvor synd det er for en pige at hun bliver mobbet fordi hun ikke lever op til de selv samme idealer.
Så fat det dog for at bruge lidt af din argumentation.
Ps. Jeg mener at alle har ret til at disse Nik og Jay og at Nik og jay requests ikke hører til i et seriøst forum som dette. :P :roll: :lol: :wink:
n1, nice one! :P
Du har FULDSTÆNDIG ret. Jeg tror bare Nik & Jay er én stor joke.
Czyber
03-17-2005, 07:12 PM
Hey Lauws stop nu det der sprog. Også dig Lox. Dette er et seriøst forum hvor folk burde kunne tale ordenligt. Mange har forskellige meninger, respekter det istedet for at diskutere om det er Nik og Jay er klamme. Alle har sin egen defenetion af dem. Jeg brydes mig ikke om dem. Så prøv lige at opfør jer ordenligt og respekter at folk har forskellige meninger.
Infant Prodigy
03-17-2005, 07:18 PM
Jeg kunne ikke have sagt det bedre end Czyber.
Tråden låses, og ALLE opfordres til at respektere hinandens kulturelle præferencer.
/Infant Prodigy
Indskyder lige en undskyldning, inden der låses.
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.