Se fuld version : xbox fil fra torrent i mange dele? hjælp tak : )
kaptajnklo112
03-16-2005, 02:13 PM
ohøj igen igen pirater!
nu har jeg så fået det til at virke med EN iso fil i programmet : XBOX ISO transfer, men nu har jeg så et spil med en masse filer a 47,6 MB hver, hvordan "smelter" jeg dem sammen?
håber i kan hjælpe!
Skynd dig at kigge i guide sektionen, før nogen kommer og råber.. -kig evt under diverse, måskenoget med rar-filer.. Hvad ved jeg :wink:
DJ FACE
03-17-2005, 12:37 AM
Du skulle gerne starte med at have en hel flok filer på ca. de 47Mb, når du har hentet spillet. Nå, men vælg én af filerne, åbn den med winrar og vælg "extrackt to". Nu samler winrar alle filerne til én iso fil. Denne skal du så "udpakke" igen med XboxIso transfer eller qwix. Derefter er spillet klart til at blive ftp´et over på din xbox. Bruger du qwix, med et Avalaunch dashboard, kan du "udpakke" og ftp´e på samme tid.
Håber det hjælper lidt.
qwix virker på alle dashboards, du får bare ikke den samme udnyttelse da der er indbygget en boost funktion, der kun virker med avalaunch..
DJ FACE
03-17-2005, 01:57 PM
Aha. Det var jeg ikke klar over.
kaptajnklo112
03-17-2005, 03:06 PM
jamen problemet er nu :
jeg har samlet filerne og fået en fil på 4,30 GB ud af det. MEN!
file : dnh-enhl.iso 4,519,296 KB.
når jeg loader den i XBOX ISO transfer siger den at den total xISO size kun er på 789,832 mb.? hvad fanden er der galt? og den vil kalde "spillet" for Online_Updater_Aplication
hvad dælen kan der være galt ?.. skal jeg downloade et nyt ?? ..
DJ FACE
03-17-2005, 09:48 PM
Jeg vil foreslå dig at benytte qwix. Har selv haft en del uforklarelige problemer med XboxISO transfer.
kaptajnklo112
03-17-2005, 11:12 PM
hmmm det der qwix kan ikke finde min xbox, men flashFXP kan godt.. men må bare blive ved med at prøve løs :D
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.