Se fuld version : Fra Xbox Til Xbox.
Revolsutol
03-12-2005, 03:54 PM
Hejsa Pirater :!:
Hvis nu jeg henter en spil fra en Xbox til min pc via FlashFtp, kan jeg så lægge det over på en anden Xbox direkte fra pc igen, ved at bruge
FlashFtp....
Revolsutol.
kaptajnklo112
03-13-2005, 12:13 AM
ja det burde det
Det kan du sagtens.. Jeg bruger selv Avalaunch og der gå rman bare ind i filhåndtering, og trykker start og vælger switch to remote, og skriver IP'en ind på den bok sjeg vil linke med.. Det er til at finde ud af, bare husk at du skal bruge cross-cable (krydskabel) til at forbinde boksene med!
Hvis du ikke bruger Avalaunch som dashboard, men derimod Evox, så kan du finde programmer (hvis de ikke allerede ligger inde under apps) du kan bruge til at forbinde de to bokse med (jeg kan ikke lige huske hvad programmet hedder, men kig på www.xbox-scene.com)
Revolsutol
03-13-2005, 10:37 AM
Tak for de hurtige svar..
Det virkede fint. Jeg linkede ikke direkte mellem xbox´ne, men brugte en pc som "mellemled", og det virkede fint. Men jeg kan da godt se fordelen med at linke direkte mellem xbox´ne. Med for en nybegynder som mig, er det lidt nemmere at overskue den metode jeg brugte. Meeen.....der går jo nok ikke så lang tid inden jeg er en prof... :lol: :lol:
Revolsutol
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.