Se fuld version : Gamecube med ikke danske spil?
Jeg har lige købt en gamecube til min lillebror, men spillene er alt for dyre og jeg kan forstå at det ikke er lige til at smide en chip i.. -der findes vist ikke nogen der virker 100% og som ikke slider kraftigt på GC'en :(
Jeg har nu set på en Datel Freeloader, for jeg har en kammerat der arbejder i Sibirien, og så kunne han tage spil med hjem. Kan dette lade sig gøre? -behøver jeg overhovedet en Freeloader på en PAL gamecube for at spille spil derovre fra?
Gaffa_Tape
03-11-2005, 09:17 PM
Grunden til at der ikke findes nogen chip er at spillene er på små dvd skiver. Hvis spille er pal derovre så behøver du ikke, men er de NTSC så skal du bruge den
Jeg tror sgu at det er PAL de bruger derovre, men hvordan finder jeg ud af det? Er der forskel på på vores PAL og PAL derovre (i Sibirien)?
Gaffa_Tape
03-12-2005, 11:30 AM
Nej det er der ikke :D
kaptajnklo112
03-13-2005, 01:45 PM
det kan godt værer der er forskel på sprogende. husk lige og få tjekket bag på om de er på engelsk eller hullabulla sprog : )
f.esk. mange franske spil er oversat til fransk
og mange tyske er også. det jeg mener
chicken
03-13-2005, 09:57 PM
Godt køb... :wink:
Hvis det er spil fra EU skulle du kunne bruge dem uden problemer hva jeg ved,,, men ellers så er spil billige på nettet til GameCube... Butikkerne her i DK er alt for dyre...
Tak for svarene, jeg får lige min kammerat til at tage nogle spil med hjem derovrefra.. (Bare ærgeligt at han er hjemme nu, og han arbejder 4 måneder ud og 3 uger hjemme)..
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.