Se fuld version : Download problem
Er der en eller anden der kan hjælpe mig kan ikke downloade Og har lige fået en ny forbendsle på 2045/512 0g har sat en roter op Linksys wrt54gs
Har ikke forstand på netværk og har læst om opsætninger her på forumet men fatter ikke en skid
Downloader med Bitcomet da jeg starte med at downloads var hastigheden lige oppe på 70kb i 5 minutter og så døde den ??????
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
BitComet 0.56 is running on:
CPU : Intel(R) Pentium(R) 4 CPU 3.00GHz 3006 MHz
RAM size : 1,023.23 MB
OS Version: Microsoft Windows XP Professional Service Pack 2 (Build 2600)
Default tracker optimization rules file loaded.
IP rules file: ipfilter.dat loaded, 0 entries.
Start Listening at TCP Port:45555
Start Listening at UDP Port:45555
Windows XP ICF Status: Firewall port is opened.
Update Local IP: 127.0.0.1
Windows XP ICS Status: cannot find working ICS.
Windows XP UPnP Status: device not found!
Mine opne porte ser sådan ud
Computers count=256
Computer number: 1
Name: no information
IP address: 192.xxxxxxxx
Ports ( 67 scanned, 3 opened, 64 closed )
Port 25 - open
Port 80 - open
Port 110 - open
Computer number: 2
Name: no information
IP address: 192.xxxxxxxxxxxxx
Ports ( 67 scanned, 4 opened, 63 closed )
Port 25 - open
Port 21 - open
Port 80 - open
Port 110 - open
Computer number: 3
Name 844m.Digginet.dk
IP address: 192.xxxxxxxxx
Ports ( 67 scanned, 4 opened, 63 closed )
Port 80 - open
Port 135 - open
Port 139 - open
Port 445 - open
devildoesnotexist
03-08-2005, 11:44 AM
SP2?
så se her:
http://www.piratgruppen.org/forum/viewtopic.php?t=3334&highlight=
Det hjalp desvære ikke min dl er helt død
Har nu slettet alt der hed BitComet og installeret den igen
hjalp en smule min DL er på 18 kb kan det være rigtig?? og har sat DL til 245 og UP 15
hvad skal jeg gøre for at få ledt skub i DL
Du har da ikke åbnet for de porte som din klient bruger.. -selvom at der er mange andre tin der spiller ind (så som seeders, det er meget vigtigere end at have åbnet de rigtige porte, og hvor hurtige forbindelser de seeds sidder på).
I din første post kan man se at du har sat bitcomet til at benytte port 45555 TCp og 45555 UDP, men i din næste post kan man se at disse porte ikke er åbne (forwardet)!
Her er en guide til hvordan du forwarder porte men din router (jeg tror at det er din, ellers er det nok noget der ligner din) http://www.portforward.com/linksys/wrv54g-portforwarding.htm
Dér skal du forwarde de porte som du bruger i BitComet (hvis du har geninstalleret, så skal du ændre dem igen, så du ikke bruger standard portene. Prævis som du havde før du afinstallerede).
Spørg endelig løs hvis det ikke virker!
NYT PROBLEM min forbindelse gik ned i går eftermiddags troet det var at der var problemer med hele netværket i bolig foreningen og ringet til DIGGINET her til morgen og fik den besked at de havde sørme LUKKET min adgang til nettet FORDI jeg brugte et BitTorrent progran eller eMule jeg sænket hastigheden i hele foreningen og fik så at vide Digginet at jeg skulle sætte mine UP bruger ned (DET HAR JEG ALDRIG OPLEVET HOS TDC) og hvis jeg ikke gjord ville de lukke igen eller sætte en sniffer på min forbindelse BLEV RØD I HOVDET AF ARISKAB
Hvor dan kommer jeg det problem til livs
Christian
03-09-2005, 11:25 AM
Hvor dan kommer jeg det problem til livs
Lade være med at bruge BitTorrent f.eks. Din udbyder, DiggiNet, har loven på deres side, og hvis du nærlæser din brugerkontrakt er der sikkert en klausul om dette emne om at de har ret til at lukke din forbindelse hvis du bruger disse slags P2P-programmer.
Bruger kun BitComet, bruger ikke eMule Kazaa, og den slask programmer
Og har lige læst kontrakten og det eneste jeg faldt over var 3. mands ret. Og jeg kan jo DL. LINUX programmer sååååå
Det kan være jeg skulle kikke mig efter en ny udbyder, hvor man kan DL i mere en 4 timer uden at få lukket sin forbindelse
er det kun mig der hader ISP'ere der gør den slags?
kan vi ikke lave en liste over dem så kan folk se og lade være med at få dem ville det ikke osse sætte en ekstra tænke i hovedet på de ISP?
FFF
devildoesnotexist
03-09-2005, 11:33 PM
... sætte en sniffer på min forbindelse
Sniffer ? Kan de gøre det uden en dommerkendelse? En sniffer logger alt inkl. email trafik.
Og emails har samme status som almindelige brevforsendelser, som er er omfattet af grundlovens § 72 omkring brevhemmelighed. Såvidt jeg ved er der ikke pt. givet adgang til at logge trafik. Udover det som kræves til at kunne skrive regninger ud med. (Desværre kommer det nok i antiterror loven).
Så jeg synes at du skal snakke med dem igen og sige at hvis de bare tænker på at indsætte et sniffer program, så bliver det en sag om grundlovsbrud og at du vil gå til pressen med det.
Det var måske noget, som Piratgruppen skulle tage fat i.
Ved ikke om det bare var en trussel, men der er begyndt at dukker en tom hvid boks op på proceslinjen et brøkdel af et sekund, når jeg starter med at dl på BitComet det har der vist aldrig gjort før, men er gået vider med det meste af historien til vores IT udvalg
Det kan da godt være jeg sænker trafikken på netværket men har sku bestilt en 2048 forbindelse og de skal ikke bestemme om jeg bruger den fuldt ud. Har snakket vores med IT udvalget og fået den besked at vi er blevet garanteret fuld forbindelse uanset hvor mange der er på vores netværk og skulle bare DL OG UP det der passet mig OG det betaler vi også for netop fordi vi ikke ville meste hastighed på nettet SÅÅ der er en hos DIGGINET der får en over næsen. Går jo ikke ud og køber en HEL KYLLING OG KOMMER HJEM MED EN HALV VEL
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.