Se fuld version : Alias - min far, hvor?
XxX-Thomas-XxX
03-06-2005, 07:06 PM
Hey!
Har ledt efter overstående sang på nettet (lovligt, har desværre ikke mulighed for dl af warez lige pt)
Men kan ikke finde nogle steder den er mulig at købe, så ville høre om der var nogle er jer der eventuelt havde den eller vidste hvor man kunne købe den?
Edit:
Eventuelt kunne det være der var nogle der havde den og ville sende den til min gmail? eller over msn?
/Thomas
Infant Prodigy
03-06-2005, 07:41 PM
Hvis du gerne vil betale for den så skal du nok lede på nogle af betalings-stederne på nettet. På infokiosk.dk er der en rækkelinks til betalingssteder. Men hvorfor ikke bare hente den?
Du kan også være heldig at der er nogle her fra forum der vil sende den til dig via mail/msn/skype etc.
/admin
XxX-Thomas-XxX
03-06-2005, 07:51 PM
Har prøvet på diverse betaling steder uden geld..
XxX-Thomas-XxX
03-08-2005, 03:28 PM
Forresten inde på infokiosk.dk kan jeg ikk finde de omtalte links? :?
Har du et direkte link dertil?
XxX-Thomas-XxX
03-09-2005, 07:40 PM
Der er virkelig ingen der ved hvor denne sang kan købes legalt over nettet? eller har den og havde løst til at dele den med mig?
Amnesia
03-11-2005, 12:08 AM
Der er virkelig ingen der ved hvor denne sang kan købes legalt over nettet? eller har den og havde løst til at dele den med mig?
Eftersom tracket lige er blevet released og har været ugens uundgåelige på P3, skal du ikke regne med at kunne købe det lige her og nu. Et radio rip kan muligvis findes på p2p tjenester, så som Edonky/Emule/Overnet. Kan godt være at tracket først udkommer kommercielt på hans debut album, der har release 4. april. Hold evt. øje med Den Blå Avis' musiktjeneste Payload (http://payload.dba.dk/asp/main/main_asp.asp) hvor de 2 tidligere singler, 'Hiphop' og 'Gør det igen' er blevet released.
Mvh
Amnesia
XxX-Thomas-XxX
03-11-2005, 02:18 PM
Eftersom tracket lige er blevet released og har været ugens uundgåelige på P3, skal du ikke regne med at kunne købe det lige her og nu. Et radio rip kan muligvis findes på p2p tjenester, så som Edonky/Emule/Overnet. Kan godt være at tracket først udkommer kommercielt på hans debut album, der har release 4. april. Hold evt. øje med Den Blå Avis' musiktjeneste Payload (http://payload.dba.dk/asp/main/main_asp.asp) hvor de 2 tidligere singler, 'Hiphop' og 'Gør det igen' er blevet released.
Mvh
Amnesia
Har ikke mulighed for dl lige pt, men tak for linket
Czyber
03-11-2005, 02:26 PM
Jeg har lige hentet en kopi af nummeret på Limewire. Skriv til mig på msn eller hent det selv.
XxX-Thomas-XxX
03-11-2005, 02:30 PM
Jeg har lige hentet en kopi af nummeret på Limewire. Skriv til mig på msn eller hent det selv.
Du er addet :D
||[PLUS]||
03-11-2005, 04:15 PM
Czyber jeg vil os gerne ha den.. er det ok hvis jeg add dig?
Czyber
03-11-2005, 11:52 PM
Når jeg skriver min msn i min profil gør jeg det fordi ALLE må adde mig..........ikke kritik men konstatering.
Ridderen
03-12-2005, 03:02 PM
søg på emule/edonkey og du skal finde.... 8)
den er som rar fil 192kbs
XxX-Thomas-XxX
03-12-2005, 06:27 PM
Har som sagt ikke mulighed for dl lige pt, men hvis du har den kan du sende den til min gmail? hyldgaardx@gmail.com
Har som sagt ikke mulighed for dl lige pt, men hvis du har den kan du sende den til min gmail? hyldgaardx@gmail.com
Hvad mener du med at du ikke har mulighed for at downloade?
XxX-Thomas-XxX
03-12-2005, 06:40 PM
Min far har lavet noget så jeg ikke kan hente noget som helst, ved ikk hvad det er... Men kan godt hvis folk sender det over msn.... :?
Little Joint
03-12-2005, 07:36 PM
Min far har lavet noget så jeg ikke kan hente noget som helst, ved ikk hvad det er... Men kan godt hvis folk sender det over msn.... :?
har du set efter om det er parent control?
XxX-Thomas-XxX
03-12-2005, 07:40 PM
Jeps... Har prøvet stort set alt..
darth raven
03-12-2005, 07:42 PM
Jeps... Har prøvet stort set alt..
jeg tror simpelthen din far har lukket for de fleste porte og har kun åbnet for ganske få men vigtige for at forhindre at du downoloader ulovligt
XxX-Thomas-XxX
03-12-2005, 07:44 PM
jeg tror simpelthen din far har lukket for de fleste porte og har kun åbnet for ganske få men vigtige for at forhindre at du downoloader ulovligt
Lyder meget sandsynligt...
Er der ingen der har den sang og har lyst til at sende den til mig på msn eller gmail?
Msn: Thomas_2302 @ Hotmail.com
Gmail: Hyldgaardx@gmail.com
darth raven
03-12-2005, 07:49 PM
ka du sende og modtage via msn?
XxX-Thomas-XxX
03-12-2005, 07:51 PM
ka du sende og modtage via msn?
Jeps.. Har du da sangen? :D
darth raven
03-12-2005, 07:57 PM
har sendt dig en pb med msn porte du kan bruge til fex bitcomet eller andre torrent programmer
kan man ikke downloade alm må man låne porte til det :)
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.