PDA

Se fuld version : D-Load fra netsider med Anti-Leech

Piopop
03-06-2005, 12:34 AM
Hej...
Er der nogen der kan fortælle mig lidt om download fra netsider med Anti-leech... Er det "klogt"?, Er man et for nemt offer for APG?...

merlinster
05-02-2005, 10:40 PM
Jeg bruger det selv i ny og næ. Jeg tror overhovedet ikke man er et offer, da det er enormt svært for APG at tracke via Anti-leech...

okoklol
05-04-2005, 04:33 PM
hvad er anti leach `? :roll:

Piopop
05-04-2005, 11:39 PM
hvad er anti leach `? :roll:
Det er et program der skal til for at hente filer fra bestemte sider...

recon
05-05-2005, 09:30 AM
Anti Leech...

Jeg har selv brugt det men det er ikke det bedste "program til fildelning"

Anti Leech er et "beskyttelses" program der gør at andre ikke kan nakke de links man har uploadet på et forum f.eks.

F.eks jeg uploader en film på rapidshare.de okay fint nok nu har jeg så filmen og skriver linket på det "pirat" board jeg er medlem af.
Så er der en anden der f.eks kan gå ind og tage det link og uploade det på et andet board eller sit eget board så at man også kan downloade derfra.
Det kan jo godt være lidt træls.

Men det kan man ikke med Anti Leech.
med Anti-Leech får man et link til den ting man har uploadet og man poster det på sit board eller et andet board så er det ikke muligt at en anden går ind og kopierer linket.
og poster det på sit eget board så vil den bare komme med en adgang nægtet eller noget andet..

det er det eneste Anti-Leech gør når man har downloadet filen færdig kan man selv godt uploade den på en anden server det beskytter Anti-Leech ikke for den beskytter kun linket.

Piopop
05-07-2005, 09:09 AM
Men hva med sikkerheden???

recon
05-07-2005, 09:42 AM
det er vel det samme som når du downloader fra andre host sider f.eks yousendit