Se fuld version : God Linux BT client
GGunlimited
03-05-2005, 06:20 PM
Hej..
Hvad for en BT client bruger i på jeres linux systemer? Jeg har altid brugt BitComet på min windows, men jeg har ikke kunne finde den til linux.
Hvad ville i foreslå?
Jowls
03-05-2005, 06:22 PM
Hej..
Hvad for en BT client bruger i på jeres linux systemer?
Jeg kører Azureus på Gentoo Linux. Er meget tilfreds med den....
CODAY
03-05-2005, 07:02 PM
Hej..
Hvad for en BT client bruger i på jeres linux systemer? Jeg har altid brugt BitComet på min windows, men jeg har ikke kunne finde den til linux.
Hvad ville i foreslå?
lige nu kører jeg ikke linux :(
jeg har har ikke prøvet den men der er også ABC bit torrent client (http://pingpong-abc.sourceforge.net/)
Jusutsu
03-14-2005, 09:40 PM
Hej..
Hvad ville i foreslå?
jeg har har ikke prøvet den men der er også ABC bit torrent client (http://pingpong-abc.sourceforge.net/)
Nu ved jeg ikke hvor god GGunlimited er til Linux, men med ABC skal han selv compile det.
Jeg siger brug Azureus da det ikke skal compiles, hvilket gør det nemt at installere.
LykkeLamaen
03-15-2005, 04:10 PM
Jeg bruger også Azureus på linux.. Det virker fint... Havde lidt problemer med at få JRE installeret, men fik hjælp på piratgruppens IRC kanal. Den kan anbefales KRAFTIGT til alle.
Jusutsu
03-17-2005, 10:12 PM
Jeg bruger også Azureus på linux.. Det virker fint... Havde lidt problemer med at få JRE installeret, men fik hjælp på piratgruppens IRC kanal. Den kan anbefales KRAFTIGT til alle.
I SuSE 9.2 er det installeret automatisk under installationen! 8) :D :wink:
Deconstructor
03-24-2005, 11:36 PM
Bruger Azureus på Linux og windows :) klart det bedste app imo.
Hej..
Hvad ville i foreslå?
Nu ved jeg ikke hvor god GGunlimited er til Linux, men med ABC skal han selv compile det.
Jeg siger brug Azureus da det ikke skal compiles, hvilket gør det nemt at installere.
jeg ved ikke lige hvad er nemmest
./Azureus
eller
./configure
make
make install
?
og hvis han vil bruge Azureus saa skal han stadig v@k installere Java som er en biacht at installere hvis man ikke har tid til at l@se
FFF
Jowls
03-25-2005, 04:28 PM
og hvis han vil bruge Azureus saa skal han stadig v@k installere Java som er en biacht at installere hvis man ikke har tid til at l@se
Det kommer meget an på, hvilken distro man kører. Under Gentoo hedder det blot...
emerge azureus
...og så installeres programmet samt alle dependencies automatisk, dvs. bl.a. JAVA hvis den ikke er installeret i forvejen. Det samme gælder formodentlig andre distroer med en packet manager.
Jusutsu
04-01-2005, 01:50 PM
Hej..
Hvad ville i foreslå?
jeg ved ikke lige hvad er nemmest
./Azureus
eller
./configure
make
make install
?
FFF
Java er da mega nemt at installere hvis man benytter en RPM distribution, Sun har da en Linux RPM tilgængelig på java.com :wink:
Jeg kører Fedora Core 3 lige nu, det var bare at hente 1 RPM og installere den, no biggie! :roll:
Incl. SuSE 9.2 og højst sansyneligt også den kommende 9.3 installere Sun's Java komponenter under installationen.
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.