Se fuld version : BEARSHARE!!! Spørgsmål?
recon
03-05-2005, 04:18 PM
Hej jeg har så fundet Bearshare Lite uden Ad-aware/Spyware :D men så da jeg installere og starter programmet popper min Spyware scanner op og siger at der er en bearshare software bundler der prøver at installere.
Hvad er sådan en Software bundler og er de farlige i dette tilfælde bearshare ?
Mvh
recon
Ja, det er korret, BeaShare Lite indeholder spyware, men mit spyware program sagde at det var noget fra WhenUSave, som ikke skulle være skadeligt, men man ved jo aldrig med spy- og adaware.
Og det drejede sig om filerne 'webstats.bat', 'webstats.ini' og 'webstats.exe'
recon
03-05-2005, 04:59 PM
øhh..
Det var ikke det jeg spurgte om Bearshare Lite indeholder ikke spyware,
det almendelige Bearshare indeholder spyware fra WhenUSave.
Jeg spurgte om hvad Bearshare Software bundleren der kommer når man kører programmet er.
Little Joint
03-05-2005, 05:21 PM
øhh..
Jeg spurgte om hvad Bearshare Software bundleren der kommer når man kører programmet er.
jeg mener nu jeg har hørt bearshare lite indeholder spyware
øhh..
jeg mener nu jeg har hørt bearshare lite indeholder spyware
Ja, det gør den også.
recon
03-05-2005, 07:48 PM
Bearshare Lite fra download.com :
With this adware-and-spyware-free version of BearShare, you can get the files you're looking for faster, and you get advanced searching and support for magnet links. This program works with MP3, MPEG, AVI, ASF, MOV, JPEG, GIF, and all other file types. It features full documentation (installed with the program), slick graphics, and a user interface that makes searching, downloading, and file sharing easy. It also features bandwidth controls, enhanced connection management, and improved downloading.
Bearshare Lite fra download.com :
With this adware-and-spyware-free version of BearShare, you can get the files you're looking for faster, and you get advanced searching and support for magnet links. This program works with MP3, MPEG, AVI, ASF, MOV, JPEG, GIF, and all other file types. It features full documentation (installed with the program), slick graphics, and a user interface that makes searching, downloading, and file sharing easy. It also features bandwidth controls, enhanced connection management, and improved downloading.
Ja, men fakta er at den indeholder spyware, har selv et screenshot af det. Desuden, hvorfor skulle udvikleren lave en version UDEN spyware, for så ville alle jo vælge Lite-udgaven uden spyware? Det ville være det samme som at man kunne vælge nede i brugsen om man vil betale for 10 bananer eller få dem gratis.
EDIT:
Læste lige i FAQ'en:
Q: Does BearShare contain spyware?
A: BearShare does not contain any spyware. However, BearShares does come bundled with some adware. This is harmless to you and your computer, it is used to display a few adverts while you surf and the only information collected is the information you supply during installation. If you do not like the adware that comes bundled with BearShare then you can purchase a subscription to the Pro version which does not contain any third party software. (back to top)
http://www.bearshare.com/help/faq-security.htm#5
- Så i følge udvikleren indeholder BearShare ikke spyware, men adware.
recon
03-05-2005, 09:41 PM
Hmm ja det har du ret i men jeg forstår sku ikke at der så er kommet nogle pop-ups endnu :S hmmmm....
og min computer har stået tændt i 2-3 timer uden at jeg har brugt den :D
men hvis det er der kommer noget sletter jeg det bare med min geniale Spyware-Adaware Scanner :D :D:D:D:D
Julefanden
03-05-2005, 10:01 PM
men hvis det er der kommer noget sletter jeg det bare med min geniale Spyware-Adaware Scanner :D :D:D:D:D
...som ikke mere finder WhenU crapware, så der er du ikke nødvendigvis særlig godt beskyttet.
recon
03-06-2005, 08:24 PM
...som ikke mere finder WhenU crapware, så der er du ikke nødvendigvis særlig godt beskyttet.
hmm okay men Microsoft Antispyware finder nu godt nok ret meget spyware og adaware der ligger på ens computer
Julefanden
03-07-2005, 12:20 PM
hmm okay men Microsoft Antispyware finder nu godt nok ret meget spyware og adaware der ligger på ens computer
Sorry, jeg troede du mente scanneren Ad-Aware, MS antispyware er vist udemærket.
Mvh
Jf
recon
03-07-2005, 02:40 PM
Det program finder alt spyware og ad-aware på din computer det er et virkeligt godt program til alle som vil have det kan i finde det her
*Lovligt*
http://www.download.com/Microsoft-Windows-AntiSpyware/3000-8022_4-10353596.html?tag=lst-0-1
programmet giver også en beskrivelse af det spyware der er på din computer hvis den finder noget
Mephisto
03-09-2005, 02:22 PM
det her fandt jeg omkring serial koder som virker til Spy Sweeper på en side jeg kender.
How to get your personal copy with licensed serial of Webroot Spy Sweeper.
This is a Renewed version of an old trick.
Go to:
https://secure.webroot.com/register/softwareupdates.asp
Step by step instructions:
- Choose SPY SWEEPER under PRODUCT
- For LAST NAME put "none" without quotes
- Email Address used for original purchase: leave empty
- Current Email Address:<YOUREMAIL@ADDRESS.COM>
- Leave the last box empty.
- Click the 'Submit' buttom.
- The 'Email Address used for original purchase:' field goes yellow.
- Wait...you can get a error message, no problem.
- Check your e-mail.
If it does not work...retry again.
This works today for me, I get a new valid serial no blacklist.
Good luck.
det her fandt jeg omkring serial koder som virker til Spy Sweeper på en side jeg kender.
How to get your personal copy with licensed serial of Webroot Spy Sweeper.
This is a Renewed version of an old trick.
Go to:
https://secure.webroot.com/register/softwareupdates.asp
Step by step instructions:
- Choose SPY SWEEPER under PRODUCT
- For LAST NAME put "none" without quotes
- Email Address used for original purchase: leave empty
- Current Email Address:<YOUREMAIL@ADDRESS.COM>
- Leave the last box empty.
- Click the 'Submit' buttom.
- The 'Email Address used for original purchase:' field goes yellow.
- Wait...you can get a error message, no problem.
- Check your e-mail.
If it does not work...retry again.
This works today for me, I get a new valid serial no blacklist.
Good luck.
Virker ikke, men ville nok også være LIDT for nemt hvis man bare kunne gøre sådan ;)
Fugazi
12-16-2005, 10:52 PM
Er i sikker på at det er okay med PG´s politik, at i henviser til serial crack´s
Fugazi
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.