PDA

Se fuld version : Tiger Tunes

Lauws
03-05-2005, 02:50 PM
Hey!

Jeg ved at der ikke findes noget med Tiger Tunes ude på nogle at BT-trackerne, så jeg har selv købt deres album.

Hvis der er nogen der er interreserede i deres album vil jeg meget gerne ligge det ud på TPB eller ET. :wink:

TheGodfather
03-11-2005, 07:41 PM
KOM I GANG!!!!!!!

FFF
03-11-2005, 08:00 PM
who the hell is Tiger Tunes?

z33k
03-11-2005, 08:02 PM
who the hell is Tiger Tunes?

http://www.tigertunes.dk/ ;)

Lauws
03-11-2005, 11:13 PM
Endelig lidt respons :lol:

Så er det så nu jeg bliver nød til at spørge om i vil have både Absolutely Wortless compared to important books OG Forget the stupid rocket idea eller bare den første?

Edit: Har valgt ikke at pakke den i en .rar. Nå men jeg har et lille problem, jeg ved simpelthen ikke hvordan man uploader en torrent på TPB?! Jeg gik ud fra du skulle være medlem så har sendt en anmodning men har ikke fået min confirmation-mail endnu. :evil:

vruum
03-12-2005, 01:44 PM
Det kunne være møgcool hvis du kunne lægge raket ideen op også,
den har jeg slet ikke hørt.
Mht. at oplaode ser det ud til at, ja man skal være medlem, hvis du stadig ikke har fået en confirmation kunne du måske prøve igen? eller vente og se? Men ihvertfald er mere tiger tunes altid en god idé, og på forhånd tak

Bubber²
02-03-2007, 12:37 AM
Hey, jeg har lige opdaget Tiger Tunes og vil gerne kæmpe for at blive inkarneret fan ;-) Jeg har undersøgt det, og kan se at man ikke kan købe deres EP længere, så jeg ville lige høre om ikke I lige kunne lægge den op (igen?), så jeg kunne få mulighed for at høre den... De holder jo desværre en pause for tiden, så jeg skal nok se langt efter at høre noget nyt med dem :-(

Er der nogen der kan hjælpe mig med Tiger Tunes' "forget about the stupid rocket idea!"??