PDA

Se fuld version : peer guardian 2

larry the lion
02-28-2005, 12:30 AM
så endlig er pg2 udkommet har fået den til at virke og tager ikke en masse cpu og internet hastighed som de andre versioner.

skal kun hentes på den officielle hjemmesiden.

http://peerguardian.methlabs.org/pg2.html

bagefter her.

hente block lister:

http://methlabs.org/sync/

under pg2 manager lists

add. de lister når de er pakket ud. gem dem under pg2 mappen.

slet den gamle con.fig i mappen.

så skulle der gerne stå blocking 792053766 ips

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Czyber
02-28-2005, 01:44 AM
Har hørt at det ikke virker en skid.

Nogen der kan afkræfte/bekræfte om det virker???

Tror nemlig ikke det virker selvom ideen er god nok.

larry the lion
02-28-2005, 09:02 AM
har selv brugt den i langtid.

med 1,99 versionen har jeg har god affarring med.

og den har blockeret en masse.

den nye version blockere også reklamer på websider.

prøv det det skader ikke og 10000 brugere verden over kan da ikke tage fejl :D

AmbY
02-28-2005, 10:21 AM
må også sige at jeg kun har haft gode oplevelser med den, og seriøst du kan lige frem se at når du henter fx en copi af windows ned, så kan du se at den blocker for M$ p2p server, som er en af de mange ting der er "der ude" til at se hvad der bliver hentet...

og det virker med alt, lige meget hvad du laver, den tjekker alt, om du så downloader eller bare sidder og spiller noget... ...det er meget meget rart, og det er sku noget der får en til at føle sig sikker!

z33k
02-28-2005, 02:52 PM
Peer Guardian hjælper ikke en s***, det er falsk sikkerhed :!:

larry the lion
02-28-2005, 03:23 PM
det må du uddybe lidt.

har kun gode oplevelser med den.

z33k
02-28-2005, 03:31 PM
det må du uddybe lidt.

har kun gode oplevelser med den.

Æhm, gode oplevelser?

At APG er kommet forbi og sagt: "Kæft dit PeerGuardian hjælper meget, vi kan slet ikke se hvad du downloader! Forsat go' dag!"

:lol:

larry the lion
02-28-2005, 04:17 PM
ok da.

har haft dem på peer guardian som blockeret ip.

som sagt har kun gode ting at sige.

Hydromann
02-28-2005, 04:21 PM
Da den blorkerede Blorkerede APG var du da der inde på deres hjemmeside :?:

larry the lion
02-28-2005, 11:23 PM
den ene gang jeg kunne se den havde jeg været inde.

du kan ikke se hjemmesiden hvis den er aktiv.

og har set den mens jeg downloader.

tjekker engang imellem når den står og køre og kunne se at de havde forsøgt. :lol:

shagdk
03-02-2005, 09:33 AM
Problemet med peerguardian er at den nok blokkker en masse, men hvis en fra APG sidder og downloader en torrent, kan han jo sagtens sidde og se din ip adresse lige så vel som du kan se hans.....Så må sige at peerguardian ,safe peer, og hvad de alle sammen hedder ikke hjælper dig mod APG....... desværre

FFF
03-08-2005, 09:22 PM
PeerG vil ikke sikkre din dør fri for APG
det er ikke engang sikkert at de IP'er der er i listen er rigtige og hvis du behøver PeerG for at give dig en sikkerheds følese som du kan sove om natten er fildeling ikke for dig på nu værende tidspunkt men se på den anden side
lidt er bedere end ingen ting

FFF

Stanger
03-08-2005, 09:59 PM
Problemet med peerguardian er at den nok blokkker en masse, men hvis en fra APG sidder og downloader en torrent, kan han jo sagtens sidde og se din ip adresse lige så vel som du kan se hans.....Så må sige at peerguardian ,safe peer, og hvad de alle sammen hedder ikke hjælper dig mod APG....... desværre

ja det er rigtig nok men hvis vi nu antager at peerguardian virker som den skal så ville det jo være en hjælp i andre programmer som overnet eller edonkey fordi APG ikke ville kunne få forbindelse til dig som bruger og derved ikke vide hvilke filer du har liggende

millionkongen
03-08-2005, 10:03 PM
peerguardian og protowall er da fuldstændig overflødige hvis man bruger bittorent.. de kan vel kun se had du downloader iøjeblikket. og det giver vel ingen bøder, og hvis -- meget små..?!

Nicklas
03-08-2005, 10:38 PM
Men det største problem er at størstedelen af dem der er koblet på nettet(Ret mig hvis jeg tager fejl), bruger dynamisk ip.

Den ene dag kan hr. apg havde en ip og en anden dag en anden ip.

Det er altså 100% umuligt at finde ud af hvilke ip adresser apg bruger til at søge efter dig.

Personligt synes jeg at kryptering og et bedre valgt af fildelingstjeneste er at foretrække.

Jeg bruger fx. kun Bittorrent og nyhedsgrupper. Det finder jeg både hurtigst og mest sikkert.

Hydromann
03-08-2005, 10:45 PM

ja det er rigtig nok men hvis vi nu antager at peerguardian virker som den skal så ville det jo være en hjælp i andre programmer som overnet eller edonkey fordi APG ikke ville kunne få forbindelse til dig som bruger og derved ikke vide hvilke filer du har liggende

Problemet med (P)eer (G)uaridan forkortet, PG...! hmmm hvor har jeg hørt det før :wink:

Ej Hvis nu vi antager at (P)eer (G)uaridan virkede og det blorkerede APG så ville man alligevel ikke være sikker mod apg ligemeget hvor og i hvilken forbindelse fx. P2P, ligemeget om det er bittorrent, edonkey, overnet ect ect. da det kun blokere de ips der er i iplisten men vi må lige huske at APG sagtens kan være på andre ips (Dynamisk ips) end der er registreret i blockerlisten.

Men nu ligger landet altså så´en at de sagtens kan browse ens folder hvis man ikke har opsat klienten korrekt, selv om man har Peer Guardian 1 så vel som 2.
Det er falsk sikkerhed. Den dag Peer Guardian kommer til at virke optimalt er den dag hvor Windows ikke laver ulovilige handlinger sååååå...... :wink:

Så Slet Skidet, sidt din klent korrekt op få dig en god firewall så er du så APG sikker som du PT. kan være.

millionkongen
03-09-2005, 12:26 AM
hvad ville en firewall gøre..? og kan windows firewall ikke gøre dette..?

Kan en firewall ikke hæmme eller helt ødelægge brugen af div. programmer til fildeling??

Nicklas
03-09-2005, 01:54 PM

Kan en firewall ikke hæmme eller helt ødelægge brugen af div. programmer til fildeling??

En forkert opsat firewall kan, jeg har aldrig haft problemer.

Ved ikke om jeg ville anbefale en firewall imod APG, de prøver nok ikke at hacke os.

Hvis det er muligt i det program du bruger, så husk ikke at tillade folk at se din filliste.

Og hvis du ligesom mig vil have større sikkerhed, så krypter dine data.

Hydromann
03-09-2005, 09:18 PM

En forkert opsat firewall kan, jeg har aldrig haft problemer.

Ved ikke om jeg ville anbefale en firewall imod APG, de prøver nok ikke at hacke os.

Hvis det er muligt i det program du bruger, så husk ikke at tillade folk at se din filliste.

Og hvis du ligesom mig vil have større sikkerhed, så krypter dine data.

Godt nok er det ulovligt at hacke sig ind på andres computere men, man kan aldrig vide hva APG kan finde på, de gør jo nogenlunde som det passer dem såå... Mon ikke en firewall er godt at have alligevel?

neubi
04-07-2005, 06:37 PM
Hvis nu man i sin shared har krypteret filerne, er det så ikke en 100 procent sikkerhed, og i dc++ hvis man har gjordt således at andre ikke kan se dine shared så må faren da være ovre.

Eller er jeg helt ude på et sidespor.?

||[PLUS]||
04-07-2005, 07:19 PM
Hvis nu man i sin shared har krypteret filerne, er det så ikke en 100 procent sikkerhed, og i dc++ hvis man har gjordt således at andre ikke kan se dine shared så må faren da være ovre.

Ja det ville den!..meen det kan du vist ikke..

Shive
04-07-2005, 08:18 PM
||]Hvis nu man i sin shared har krypteret filerne, er det så ikke en 100 procent sikkerhed, og i dc++ hvis man har gjordt således at andre ikke kan se dine shared så må faren da være ovre.

Ja det ville den!..meen det kan du vist ikke..

I YnHub findes den mulighed men der er op til hubbens Admin(s) hvem der kan bruge det.

neubi
04-07-2005, 09:16 PM
jeg er på dc nu og jeg viser ikke mine shares og det jeg sharer er krypteret. så det kan man godt.

ville bare høre om jeg så ikke er 100 procent sikret, apg kan ikke se hvad jeg har og det som jeg nu engang ligger inde med er krypteret, derved kan jeg vel ikke retforfølges da de ikke aner hvad det er.

eller hvad???

Compute
04-07-2005, 09:58 PM
Hør her pirater jeg har hørt at det kun dur til eMule

entvex
04-08-2005, 06:21 PM
synes det er sjovt af vare garng men siger ordet peer guardian så er der en masse folk der skiver :D

Hydromann
04-09-2005, 03:08 AM
synes det er sjovt af vare garng men siger ordet peer guardian så er der en masse folk der skiver :D

Det er fordi folk bliver ved med at skrive hvor godt det er, og yes nu kan vi blockere APG....

GU KAN I EJ, DET ER KEJSERENS NYE KLÆDER OM IGEN SAGT PÅ EN ANDEN MÅDE DET ER FALSK SIKKERHED OG NOGET VÆRE LORT RENT UD SAGT!

LoX
04-09-2005, 09:59 AM

Det er fordi folk bliver ved med at skrive hvor godt det er, og yes nu kan vi blockere APG....

GU KAN I EJ, DET ER KEJSERENS NYE KLÆDER OM IGEN SAGT PÅ EN ANDEN MÅDE DET ER FALSK SIKKERHED OG NOGET VÆRE LORT RENT UD SAGT!

Ja Ja slap da af, det er rigtigt nok at det er falsk sikkerhed med hensyn til apg. Men tror tilgengæld at jeg har fået lukket hver eneste amrikanske universitet ude hehe. Og desuden blockere den også en del af de skide fakere der er rundt omkring på DC++ og det er jeg faktisk rigtigt glad for :D

aL
04-09-2005, 10:55 AM

Ja Ja slap da af, det er rigtigt nok at det er falsk sikkerhed med hensyn til apg. Men tror tilgengæld at jeg har fået lukket hver eneste amrikanske universitet ude hehe. Og desuden blockere den også en del af de skide fakere der er rundt omkring på DC++ og det er jeg faktisk rigtigt glad for :D

Mener du at det er godt at du blokerer for amerikanske universiteter? -der er mange på fx tbytes der seeder deres sager fra deres highschool eller college da der er en FED linje dér (+10 mbit!)! -og dem får du ingen glæde af. Fedt trick :roll:

Hydromann
04-09-2005, 06:01 PM

Jeg slapper skam helt af :wink:

Det er bare mærkelig at folk ikke har forstået at det er noget bæ.

For som Al siger kan du resikere at blokere rigtig gode seedere, i stedet for apg, Fbi, cia, ect. ect.

Christian
04-09-2005, 07:24 PM
Nu tror jeg at emnet er blevet debateret til DØDE længe nok. Så nu lukkes tråden.