Se fuld version : Leder efter 2 sange.
Bjorck
02-26-2005, 11:41 PM
Jeg leder efter en sang hvor de siger: "Hush hush baby". Det er _ikke_ den med LL Cool J jeg leder efter. Det er en anden.
Og så er der også en party sang hvor de synger noget med: "Wir Trinken Alkohol". En Tysk sang.
Nogen der kan hjælpe mig med at finde titlerne og artist på dem? :)
PackedManiac
02-26-2005, 11:57 PM
Prøv google:
"hush hush baby" lyrics
"Wir Trinken Alkohol" lyrics
Hva kan man lære af det? Tja, gooooogle styrer bare :wink:
Bjorck
02-27-2005, 12:15 AM
Jeg ved jo ikke hvad sangene hedder? Jeg har bare hørt lidt af dem igår.
Bjorck
02-27-2005, 12:19 AM
Prøv google:
"hush hush baby" lyrics
"Wir Trinken Alkohol" lyrics
Hva kan man lære af det? Tja, gooooogle styrer bare :wink:
Og det er jo ikke lyrics jeg skal have. Det er sangene. Så lyrics kan jeg ikke bruge en skid til.
PackedManiac
02-27-2005, 12:26 AM
Lyrics siderne vil fortælle dig hvem der har skrevet sangene samt deres respektive titler... duh
Bjorck
02-27-2005, 12:40 AM
Ja, men der er jo tonsvis af resultater?
PackedManiac
02-27-2005, 12:43 AM
Der kan ikke være særlig mange sange på denne jord der indeholder "hush hush baby" og "Wir Trinken Alkohol", mon ikke du er heldig allerede efter et par forsøg.
Og hvis der virkelig er millioner af sange, hvilket svar forventer du egentlig så at få?
Pretenders har lavet en sang med "hush hush baby", som du nok kan se af resultaterne, hvis du søger med "Wir Trinken Alkohol" lyrics søgeordene, vil du kun få ganske få hits.
:?
Bjorck
02-27-2005, 12:46 AM
Begge sangene skulle være á party stil. Efter hvad jeg hørte ihvertfald.
darth raven
02-27-2005, 01:14 AM
ja den tyske kan jeg hjælpe dig med det er dynamite kid og cisco kid
men den hush hush baby der må jeg sige der er jeg sku lidt på skideren da det er party musik du snakker om da får jeg sku 130 kunstener der har lavet en cover eller lavet den så jeg kan ikke finde hoved og hale i det lige nu pt da kl er snart halv 2 om natten
Bjorck
02-27-2005, 01:21 AM
men den hush hush baby der må jeg sige der er jeg sku lidt på skideren da det er party musik du snakker om da får jeg sku 130 kunstener der har lavet en cover eller lavet den så jeg kan ikke finde hoved og hale i det lige nu pt da kl er snart halv 2 om natten
Hvad hedder den tyske sang? :)
The-one
03-12-2005, 09:39 PM
Jeg ved at den hvor de synger "wir trinken alcohol" er lavet af Shortcutz, og hedder bare "alcohol".
Kan du stadig ikke få fat i den, og har du MSN, kan du få dena f mig der.
darth raven
03-13-2005, 04:25 AM
Hvad hedder den tyske sang? :)
Dynamite vs Cisco Kid -Al wie da ni springt (is homofiel)
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.