Se fuld version : brænde xvid
mercedes300tdt
02-26-2005, 05:40 PM
:?: Hvordan brænder jeg xvid?
Har læst at man skal bruge virtualdub.
Kan ikke finde ud af hvad jeg skal gøre i dette program.
Amnesia
02-26-2005, 06:27 PM
:?: Hvordan brænder jeg xvid?
Har læst at man skal bruge virtualdub.
Kan ikke finde ud af hvad jeg skal gøre i dette program.
Skal du brænde en avi fil i Xvid ned på en cd-r, eller hvad mener du? for at brænde den, skal du bare gå ind i dit fortrukne brænder software og vælge at brænde filen som data.
Mvh
Amnesia
mercedes300tdt
02-26-2005, 07:20 PM
:cry: Har prøvet at brænde både i nero og recordnow max. virker ikke.
I filen står det (xvid af DKdexter).
Kan afspilles på computer i VLC media player, men ikke i windows media player.Der mangler lyden.
Har du evt. en anden ide?
Unidentified
02-27-2005, 12:31 AM
Du har vel hentet divx codecset, ik? Det SKAL man have.. Søg på google efter det.
Men mht. brændingen: Skal det brændes ned, så du kan se det på en dvd-afspiller? Så vil jeg anbefale dig DVD Santa. Det er ikke et freeware-program, men du kender sikkert nogle cowboy-tricks :wink:
Med det program konventerer du til DVD/Video-filer, og så kan du brænde dem bagefter.
Czyber
02-27-2005, 04:24 AM
Jeg ville ikke bruge dvdsanta hvis jeg skulle brænde dvd. Ville derimod bruge Winavi, det ligger på The Pirate Bay. På min maskine:
Amd Athlon 3200+
512 DDR Ram Dual-Channel
tager det 30 minutter at konventere 700 mb divx til dvd.
Har hørt det tager laaaaaaaaang tid med Santa. Vil da gerne høre nogle erfaringer.
Unidentified
02-27-2005, 12:02 PM
Jeg ville ikke bruge dvdsanta hvis jeg skulle brænde dvd. Ville derimod bruge Winavi, det ligger på The Pirate Bay. På min maskine:
Amd Athlon 3200+
512 DDR Ram Dual-Channel
tager det 30 minutter at konventere 700 mb divx til dvd.
Har hørt det tager laaaaaaaaang tid med Santa. Vil da gerne høre nogle erfaringer.
Du har ret, det tager nemlig ca. 1 time og 45 minutter :(
Men tak for anbefalingen, vil kigge på det næste gang jeg sidder med en AVI som skal brændes ned ;)
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.