Se fuld version : Copyright på en farve...
Julefanden
02-25-2005, 10:54 PM
Får idiotien da ingen ende?
http://www.computerworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=27143
Jf
The Galloping Goose
02-25-2005, 11:09 PM
Får idiotien da ingen ende?
http://www.computerworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=27143
Jf
nope :roll:
Igzaw
02-25-2005, 11:26 PM
Hold da helt kæft, det var da det mest åndsvage (stav.dk?) jeg længe har hørt
Jowls
02-25-2005, 11:36 PM
Man burde efterhånden ikke længere lade sig forbløffe, men just som man tror at det umuligt kan blive klammere, så kommer der en og sætter nye standarder.
Nu venter vi så bare på at HUR sagsøger Netto for at bruge samme øjebæ-gul som HT-busserne... :roll:
M.A.D
02-25-2005, 11:57 PM
Jeg synes ikke, at det så vanvittigt endda...
Jowls analogi til HT-busser vs. Netto holder nemlig ikke.
Det svarer derimod til, hvis Arriva ville bruge DSB´s farver, eller Tv3 ville bruge DR´s.
Nu betyder det ikke noget hvis to pizzariaer på samme gade benytter samme farve, men med store virksomheder indenfor samme branche har det selvfølgelig enorm betydning. Og særligt i tele-branchen, da der næppe er anden hvori konkurrencen pt. er værre.
Det er da heller ikke tilfældigt, at de har valgt lige netop dén farve... :wink:
Julefanden
02-26-2005, 08:42 AM
Jeg synes ikke, at det så vanvittigt endda...
Det er da heller ikke tilfældigt, at de har valgt lige netop dén farve... :wink:
Jo, det er det. Hvis du læser artiklen kan du se at: Orange er imidlertid også den farve, som Stelios Haji-Ioannou anvender til alle firmaerne under Easy-paraplyen, som blandt andet tæller flyselskab, hotel, biograf, jobsøgning, pizza, biludlejning og meget andet.
Så kan man jo begynde at kigge på hvem der startede med den farve og dermed er man jo inde i den diskussion jeg finder idiotisk; at nogen skulle have ret til en bestemt farve :roll:
Dernæst; er det præcis den samme farve eller skal Orange have ret til alle nuancer af orange. Jeg er farveblind og ser sikkert ikke orange på samme måde som dig, så for en sikkerheds skyld må Orange vel hellere have ret til alle nuancer mellem rød og gul. Spørgsmålet er så bare hvor rød begynder og gul slutter?
Derfor synes jeg det er vanvittigt.
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.