PDA

Se fuld version : IFO, VOB og SUB til img/iso

mia
02-23-2005, 02:22 PM
hej jeg har downloadet en DVD men har fået den som over skriften nævner som IFO, VOB og SUB filer. Så er spørgsmålet bare hvilket program bruger jeg for enten at brænde den ned så det bliver til en dvd, eller hvilket program kan lave det om til en iso så jeg kan brænde den ud? jeg allerede følgene software men ved ikke om det kan bruges: alchol 120%, ultra iso og nero express.
Mvh Mia

Amnesia
02-23-2005, 02:45 PM
hej jeg har downloadet en DVD men har fået den som over skriften nævner som IFO, VOB og SUB filer. Så er spørgsmålet bare hvilket program bruger jeg for enten at brænde den ned så det bliver til en dvd, eller hvilket program kan lave det om til en iso så jeg kan brænde den ud? jeg allerede følgene software men ved ikke om det kan bruges: alchol 120%, ultra iso og nero express.
Mvh Mia

Hvis du laver en mappe, med 2 undermapper som du kalder VIDEO_TS og AUDIO_TS, kan du smække din IFO og VOBS i VIDEO_TS mappen og lave en ISO IMG fil i ImgTool Burn 1.1.8. Med hensyn til dine sub filer skal de indkodes i selve dvd fil sættet, før de fungere.
ImgTool Burn 1.1.8 (http://www.coujo.de/index.php)

Mvh
Amnesia

BFG
02-24-2005, 07:32 PM
DVDshrink laver en ISO ud af dine vob filer på 4-5 min.Bare de ik først skal komprimeres.

MrTias
02-25-2005, 04:48 PM
Jeg plejer at lægge dem på en DVD-Video i Nero 6, den er indbygget med Audio_ts og video_ts, så skal du bare overføre ALLE filerne du har fået undtaget .sub filerne. Og så bare brænde kompilationen ud.