PDA

Se fuld version : Hjælp søges

teddy
02-23-2005, 12:43 PM
HAr lige hentet oceans 12 og den er så hentet ned i 3 cd'er, det er jo også fint nok, men så ser jeg den ligger i pakkede filer som noget rar halløj og pakker du så første fil ud ligger der så bin og cue filer inde i. Hvordan er det jeg får dem ned på en cd og hvordan får jeg tekstet det når det pludselig er i 3 cd er

z33k
02-23-2005, 01:19 PM
HAr lige hentet oceans 12 og den er så hentet ned i 3 cd'er, det er jo også fint nok, men så ser jeg den ligger i pakkede filer som noget rar halløj og pakker du så første fil ud ligger der så bin og cue filer inde i. Hvordan er det jeg får dem ned på en cd og hvordan får jeg tekstet det når det pludselig er i 3 cd er

Du må gerne komme med lidt flere oplysninger :)

Er der en masse rar-filer, men forskellige numre, ex fil.001, fil.002, eller fil.r01 osv.)

Jeg er ret sikker på du kan bruge denne guide:
http://www.piratgruppen.org/article.php3?id_article=49

teddy
02-23-2005, 03:34 PM
Cool tak.

Nu ligger der en bin og en cue fil til hver cd hvordan får jeg lavet det til en videocd???

Og hvad med teksterne???

Duty
02-23-2005, 04:56 PM
Cool tak.

Nu ligger der en bin og en cue fil til hver cd hvordan får jeg lavet det til en videocd???

Og hvad med teksterne???

Now y can burn it on a cd with Alcohol 120%

teddy
02-23-2005, 05:10 PM
Cool men mangler stadig at finde ud af hvordan jeg fåer lagt tekster på når det nu er på 3 forskellige cd'er

Gaffa_Tape
02-23-2005, 06:27 PM
Brug ultraiso eller isobuster til at trække mpg filen ud. Sæt så permanente undertekster ved hjælp af TMPEGenc og brænd den nye fil ud :D

teddy
02-23-2005, 07:33 PM
Brug ultraiso eller isobuster til at trække mpg filen ud. Sæt så permanente undertekster ved hjælp af TMPEGenc og brænd den nye fil ud :D

Ok det lyder jo simpelt nok tror jeg.. hehe

Men har lige kigget lidt rundt og må vente lidt med projektet da der ikk er nogle tekster til det endnu