PDA

Se fuld version : Piratshop Merchandise

RedZen
02-22-2005, 12:26 AM
Mere merchandise! :)

Jeg har håbet i nogen tid, at I ville udvide jeres Piratshop. For det er jo en fantastisk idé: non-profit, en lækker måde hvormed at reklamere for jer, og så går pengene 100% til den gode sag. Hvorfor ikke udvide på idéen? Jeg venter kun på mere junk, som jeg med så god samvittighed kan købe...

- DVD-mapper.
- Badges
- Eh... bannere...
- Cd cases
- Stickers
- Crazy Lenses
- Ok, ikke mere kaffe
- Nårh ja, kaffekrus

Udnyt branding og logo til jeres fordel. Folk lægger altså mærke til det, og det er en rigtig god måde at få midler til sagen.

Mollerz
02-22-2005, 03:09 PM
Man kan også selv være lidt opfindsom.. :)

Har et Antec Super LanBoy case, og der er en lille skuffe hvor man kan skifte logoet... Der har jeg jo, pirat som jeg er, sat sidens logo ned, med tilhørende www adresse... :P

Det er kun fantasien der sætter grænser. Men ja.. Ville være rart med flere ting at vælge imellem... :)

mia
02-22-2005, 04:24 PM
kaffe gruset er også noget der skal være i en hver merchandise samling :P hentydning til dem der står for merchandise afdelingen BLINK BLINK :wink:

Copy/Paste
02-25-2005, 12:24 AM
Det er mig der står for udvidelsen af merchandise afdelingen i Piratshoppen, og vi har da en udvidelse under vej. Der har bare været en begrænset startkapital - da Piratgruppen som sådan er et non-profit foretagende og vi derfor har været afhængige af admin-crew's private udlæg i starten af sitet.

Men der kommer udvidelser, og jeg skal nok skrive jeres forslag ned - hvis i har nogle mere konkrete forslag, billige steder at få lavet merchandise osv. så smid endelig en mail - vi leder hele tiden efter nye leverandører og kreative ideer.

Copypaste / Piratshop - copypaste(at)piratgruppen.org

Hydromann
02-25-2005, 12:44 AM
Det er mig der står for udvidelsen af merchandise afdelingen i Piratshoppen, og vi har da en udvidelse under vej. Der har bare været en begrænset startkapital - da Piratgruppen som sådan er et non-profit foretagende og vi derfor har været afhængige af admin-crew's private udlæg i starten af sitet.

Men der kommer udvidelser, og jeg skal nok skrive jeres forslag ned - hvis i har nogle mere konkrete forslag, billige steder at få lavet merchandise osv. så smid endelig en mail - vi leder hele tiden efter nye leverandører og kreative ideer.

Copypaste / Piratshop - copypaste(at)piratgruppen.org

Kunne du afsløre hvad???

Copy/Paste
02-25-2005, 12:50 AM
Indtil videre drejer det sig om en ny shirt med andet design.

Jeg er forresten interesseret hvis der er nogle der ved hvor man kan få CD/DVD mapper med logotryk.....

/Copypaste - Shop

mrbeautiful
07-26-2005, 06:15 PM
http://dintext.dk/ her kan man få lavet bannere "nummerplade backs" og DK stickers..... men det er måske ikk sådan en go ide' for ved ikk om de giver rabat, for ellers ville pg/digital retshjælp jo ikk tjene noget på det

DaBuff
07-26-2005, 06:46 PM
Man kan måske oxo lave armbånd, lissom "Livestrong", så bare "www.piratgruppen.org" <-------- Det vil da være blæret! 8) Ved desværre ikke hvor man kan bestille dem!

stiftmeister
08-01-2005, 11:20 PM
det kunne være blæret med de der armbånd!

Infant Prodigy
08-11-2005, 11:27 AM
så er der musemåtter - tjek dem ud på forsiden!

/admin