PDA

Se fuld version : Kan ikke uploade .torrent filer til min azureus BT-tracker

Quane
02-21-2005, 11:35 PM
Hejsa
Jeg er lige begyndt at sætte en tracker op ned Azureus og har sat den til at andre kan uploade til trackeren. De kan godt uploade data filer men ikke .torrent filer.
Eks:
En person uploader et jpg billede, jeg modtager det og den sætter det automatisk ud og seeder på trackeren.
Jeg vil gerne have den til at gøre således:
en person uploader sin .torrent fil (de få KB den fylder tager ikke lang tid). Den bliver så lagt ud på tracker web siden så andre kan se den og hente den, uden af at jeg (som kører trackeren) skal hente den ned først... ville spare en masse tid i stedet for at en med en 500 Mb video, først skal sende til mig, hvorefter azureus ligger den ud på web trackeren, hvorefter person 3 kan hente den. Skal være sådan at person 1 uploader .torrent som kommer ud på tracker med det samme og den næste person henter direkte fra nr. 1.

Når jeg prøver at få uploadet en .torrent fil siger den at det kan jeg ikke modtage, og kommer med sådan en rød prik ude i venstre side. Hvordan kan det være ?

-Quane

PS: Har brugt denne guide: http://www.piratbyran.org/index.php?view=forum&a=thread&id=11796