PDA

Se fuld version : The boogeyman

AmbY
02-21-2005, 03:17 PM
Ja, nu er det sådan at jeg nærmest vel er nødt til at andmelde denne film efter at have set den, ikke for at sige til andre at den er et must at se, men mere at det gælder om IKKE at se den.... ...WAUW den er dårlig!

Selve filmen bygger på at en dreng ser sin far bliver dræbt at "the boogeyman" mens han stadigt er meget ung(eller rejser faren blot??) nå lige meget, det resultere ihvertfald i at han hele sit liv går rundt og er bange for mørke rum, og ser monstere osv osv... ...da han så endelig en dag, tager sig sammen for at komme sin angst til livs finder han at den eneste løsning er at må overnatte i hans families gamle hus...

(mere vil jeg ikke sige om hvad der sker, for helt ærlig skulle nogen kunne finde på at se den, så skal der sku' være noget at se...)

Selve filmen er som ok lavet, selv om den hele tiden springer meget, ikke i tiden, men mere i om den er spændende eller død kedelig, nogen gange sidder man næsten og får lyst til at se nogen blive dræbt, og andre gange føles det som om at man bare sidder og dør meget meget langsomt selv.

Kamera lyd og plot er tre ting der kan diskuteres, LYDENE; er ok, dog må man sige at "the boogeyman"'s lyd hvis er lavet en del gange før, men nu er det jo også begrænset hvor mange lyde "monstrere" kan have.
KAMERA; fungeret kanont godt til tider, og så alligevel ikke, for selv om de virkeligt har fundet de fede vinkler at vise noget i så er det tit som om at det bare er en gentagelse af andre film.
PLOT; ja det er jo beskrevet, så vel ingen grund til at skrive det igen.

KARAKTER:
03 5 (6) 7 8 9 10 11 13

(Begrundelse for karakteren er: selv om filmen er dårlig og bare en remake af så mange andre film, så har de alligevel formået at holde en lidt fast i filemn en gang i mellem, der for får den 6 og ikke 5 som jeg ellers i starten havde bestemt mig for at give den)

banjobouner
02-21-2005, 06:07 PM
Godt arbejde AMBY :D

AmbY
02-21-2005, 06:09 PM
Godt arbejde AMBY :D

nnaaaaa... ...ved jeg nu ikek nu hvor jeg selv læser den igennem så er det faktisk en dårlig anbefaling/andmeldelse... ....men sandt det er det sku ;)