Se fuld version : Azureus og ikke surfe når den køre :( (nu med godt råd)
tyren27
02-20-2005, 05:51 PM
når jeg har Azureus kørene så selv om den kun henter med fx 20 kb ud af de næsten 200 jeg har så kan jeg ikke komme til at se de sider jeg vil og da slet ikke på den bærebar ...
hvad kan jeg gøre ???
det har også meget med hastighden at gøre. hvis du har 512 i upload så sæt den til max 30. hvis du har 256 så 15 osv.
tyren27
02-20-2005, 05:57 PM
der var også noegt med et program der opned op for noget ??
kan ikke huske hvad det var:(
så det virker altså ikke hvis du sætter din upload lidt ned? jeg ved ikke helt hvad du mener med at åbne op for noget. du har den hastighed som du har og kan ikke rigtigt få mere igennem den end det nu er muligt.
tyren27
02-20-2005, 07:07 PM
nej det gør det ikke dc siger time out og sidrne kan ikke vises :( det er sk... ireterene
ved godt jeg ikke kan få mere hastighed end min max men der var et lille program der opned op for noget i xp så det glider letter ??
nej det gør det ikke dc siger time out og sidrne kan ikke vises :( det er sk... ireterene
ved godt jeg ikke kan få mere hastighed end min max men der var et lille program der opned op for noget i xp så det glider letter ??
var det ikke BT du bruger? nå men jeg ved bare at da jeg havde prblemet med time out prøvede jeg bare en ny klient der hedder bitcomet og skiftede torrentsted til www.filelist.org siden da har jeg ikke haft problemer.
tyren27
02-20-2005, 07:23 PM
bruger begge 2
har prøved bitcomet men den kan ikke flytte dl ting over i en anden mappe lige som Azureus kan
det har også kørt findt i lang tid men nu er det som onm at begge gøre langsomt
øv
tyren27
02-25-2005, 10:19 PM
har fundet ud af noget godt .. har sat antal af folk den conneter til meget ned og antal toltal conet ned køre nu med fuld dl og kan sufe samtidig både på den blærebar og stationer
har fundet ud af noget godt .. har sat antal af folk den conneter til meget ned og antal toltal conet ned køre nu med fuld dl og kan sufe samtidig både på den blærebar og stationer
altså det at demn gør at du ikke kan surfe på internet sider NÅR du downloader (altså det der gør at det hele går langtsomt)
!ER!
at din upload køre 90% eller der over.... ...og det er det!!
at der kan have været an anden grund til det har intet med programmet at gøre, noget med endten din forbindelse eller andet.... ....problemet er det samme på ALLE pc'er hvorpå interenettet er langsomt under downloading...!!
devildoesnotexist
02-27-2005, 02:03 PM
Og vi gætter videre.... :/
Bruger du xP sp2?
tyren27
02-27-2005, 05:23 PM
ja det gør jeg ..
devildoesnotexist
02-27-2005, 07:56 PM
k,
Forskellen imellem sp1 og sp2 ligger i at SP2 kun tillader 10 simultane forbindelser til din pc. SP1 har ikke den begrænsning.
Du kan hente en patch til det her:
http://www.lvllord.de/
Inden du bruger den kan du checke om du er omfattet af det her:
Start/Maintenance/Control Panel/Administration Management/Eventview/System
Der er et udråbstegn med tallene 4226, som viser at du er omfattet af det her problem.
Efter du har brugt den patch, som lad være med at genskabe den gamle TCPIP.ses. Tryk afbryd/cancel efter du har brugt patchen for ellers er du lige vidt, da XP Windows File Protection (WFP) ellers vil genskabe den gamle TCPIP.SYS fil. Reboot når du har gjort det og problemet er væk.
Mere udførlige information kan findes her (på engelsk):
http://www.lvllord.de/?lang=en&url=tools#4226patch
tyren27
03-03-2005, 11:13 PM
thanks
Little Joint
03-04-2005, 02:10 PM
det der med 10 simultane forbindelser i SP 2 gælder det også hvis man bruger abc?
devildoesnotexist
03-04-2005, 02:26 PM
Det gælder alt det som du bruger til at gå på internet med. Browser, mail, p2p, instantmessenger etc.
Hvis du får timeout efter du har opdateret til SP2 i din browser samtidigt med at du bruger din p2p klient, så skal årsagen findes i de max. 10 forbindelser.
Det var oprindeligt tænkt som en sikkerhed imod f.eks. virus og/eller spyware.
BeLLe
03-04-2005, 03:07 PM
Har windows 2003 server osse denne begrænsning på 10 connections?
Da det er en server tror jeg det ikke men jeg har ikke kunne finde beviser for eller imod.
nogen der ved det?
Little Joint
03-04-2005, 07:46 PM
Det gælder alt det som du bruger til at gå på internet med. Browser, mail, p2p, instantmessenger etc.
Hvis du får timeout efter du har opdateret til SP2 i din browser samtidigt med at du bruger din p2p klient, så skal årsagen findes i de max. 10 forbindelser.
Det var oprindeligt tænkt som en sikkerhed imod f.eks. virus og/eller spyware.
ok det vil sige når jeg henter med abc så kan den max hente fra 10? :(
devildoesnotexist
03-05-2005, 05:01 AM
Har windows 2003 server osse denne begrænsning på 10 connections?
Windows 2003 server ser ud til at have denne siden sp1 beta
http://www.lvllord.de/?lang=en&url=4226patch/faq
ok det vil sige når jeg henter med abc så kan den max hente fra 10?
ja
thanks
np
Little Joint
03-05-2005, 08:55 AM
hvis jeg så sætter den fra 10 til fks. 50 henter jeg så måske hurtigere med abc? :)
devildoesnotexist
03-06-2005, 02:36 AM
hvis jeg så sætter den fra 10 til fks. 50 henter jeg så måske hurtigere med abc? :)
ja :)
Der findes også en patch som slår DEP (Digital Execution Prevention) fra i XP SP2 og sætter max simultane forbindelser til 16 mio. !
Men mit inet skoder nu, så den kan jeg ikke anbefale. Mest når jeg gamer online.
Little Joint
03-08-2005, 06:46 PM
begynder internettet ikke at lagge hvis man sætter den til 1000 fks.?
devildoesnotexist
03-08-2005, 07:34 PM
Du kan ikke selv ændre det i SP2 så vidt jeg ved uden den 4226 patch.
devildoesnotexist
03-13-2005, 11:11 PM
http://xp-antispy.org/index.php?option=com_remository&func=sellang&iso=en
Har lige set at XP antispy vers. 3.93 også kan ændre max limitations i XP SP2.
Gå ind i Special i menuen.
Du kan manuelt sætte antal max connection i XP Antispy.
Devil...
Damn et fedt program! Havde ikke hørt om det før du lige sagde det der. Det er da super lækkert!
Vil prøve at hente SP2 igen, og så ændre connections i det program.
devildoesnotexist
03-14-2005, 12:35 PM
Devil...
Damn et fedt program! Havde ikke hørt om det før du lige sagde det der. Det er da super lækkert!
wow, virker søgefunktionen :wink:
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.