Se fuld version : Shrek 2 dansk tale
kenny
02-18-2005, 05:57 PM
Hej er der nogem der hved hvor jeg kan finde shrek 2 med dansk tale i torrent filer :D
darth raven
02-18-2005, 06:19 PM
hehehehe piratebay released idag
webee
02-18-2005, 10:17 PM
har selv den derinde fra den hedder noget med dvd9 hvordan skal det brændes ud det fylder ca 7 gb mener jeg.
Amnesia
02-19-2005, 12:36 AM
har selv den derinde fra den hedder noget med dvd9 hvordan skal det brændes ud det fylder ca 7 gb mener jeg.
Enten skal du brænde på en dual layer skive, hvis du vel og mærke har en brænder der kan klare det. Alternativet er at du komprimere i DVD Shrink el. lign. software, så den kommer ned og fylde 4.7 Gb. Er dog meget interesseret i at vide, hvor langtid det vil tage at hente 7 Gb på BT.
Mvh
Amnesia
Enten skal du brænde på en dual layer skive, hvis du vel og mærke har en brænder der kan klare det. Alternativet er at du komprimere i DVD Shrink el. lign. software, så den kommer ned og fylde 4.7 Gb. Er dog meget interesseret i at vide, hvor langtid det vil tage at hente 7 Gb på BT.
Mvh
Amnesia
Jeg bygger bare lige videre på Amnesia's bekumring: Er dog meget interesseret i at vide, hvor langtid det vil tage at hente 7 Gb på BT, og så på TPB trackeren!!
kenny
02-19-2005, 03:47 PM
er der ikke nogen der hved om man ikke kan få den på s-vcd for har sku ikke dvd brænder
spocktt
02-21-2005, 11:19 AM
Hej er der nogem der hved hvor jeg kan finde shrek 2 med dansk tale i torrent filer :D
Dvs. du foretrækker Shrek 2 uden John Cleese's og Eddie Murphy's stemmer? Det er jo det rene blasfemi! ;-)
Mvh.
Spocktt
darth raven
02-21-2005, 11:43 AM
ja uden mike myers og anthonio banderas
uden cameron diaz basfemi
Amnesia
02-21-2005, 04:58 PM
[quote=kenny]Dvs. du foretrækker Shrek 2 uden John Cleese's og Eddie Murphy's stemmer? Det er jo det rene blasfemi! ;-)
Mvh.
Spocktt
Det kunne jo tænkes at man havde en unge, der ikke er gammel nok til at forstå engelsk eller læse undertekster. Derfor fortrækker jeg personligt at have både med original og dansk tale.
Mvh
Amnesia
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.