PDA

Se fuld version : GrabIt & Cybercity

SuperDuck
02-18-2005, 09:31 AM
Hejsa...

Jeg sidder på en cybercity ADSL forbindelse med en "Zyxel Prestige 650R-31 router". Jeg bruger den nyeste version af GrabIt.
Jeg kan godt finde alle nyhedsgrupperne (Full grouplist) og jeg kan også godt subscribe til dem, men når jeg så skal til at downloade Headers fra. fx. A.B.Film så går den slet ikke igang med at downloade Headers. :cry:

Er der nogen har kan give en hjælpende hånd til dette problem eller nogen der har prøvet det samme med cybercity?

På forhånd tak.

/SuperDuck

PackedManiac
02-18-2005, 03:40 PM
Du skal abbonnere på en kommerciel udbyder af newsgroups, hvis du vil hente fulde releases ned. Enten er det som du prøvet at hente ned gennem cybercity's nyhedsserver blokeret på en eller anden måde eller også har den ikke alle fildelene.

barca
02-18-2005, 07:52 PM
det problem kender jeg alt for godt :(
det er din internet udbyder, som har blokerete denne gruppe...
har hørt at man kan købe sig til en server i udlandet, hvor man kan DL/UL alt det man vil.....Uden at der sker noget med dig...

HamSlam
02-18-2005, 08:02 PM
Dette problem ligger måske lidt i tråd med det jeg beskriver i en anden tråd her inde, omkring de oplevelser jeg har med TDC (i a.b.mp3).

Den ultimative løsning hedder: GigaNews (eller andre lignende kvalitetsudbydere på UseNet).

www.giganews.com/

Jowls
03-17-2005, 06:42 PM
CyberCity har nok den sygeste og dårligst drevne news-server af alle de danske udbydere, og det har de haft i årevis. Den er sløv, den har ultra kort retention og misser noget der ligner 80% af posterne i de fleste binære grupper. TDC's er langt bedre.

Det er lidt irriterende for en news-server er faktisk ret billig for udbyderen at drive, men det er selvfølgelig fordi nyhedsgrupper aldrig har været en faktor i konkurrencen. Det er jo sund fornuft for en udbyder at satse på de ting som kunderne efterspørger.

Heldigvis er CyberCity en god udbyder på alle andre områder, så jeg tilgiver dem gerne denne smutter 8)

Men skal man hente warez, så er Barca og HamSlam's råd den eneste mulighed - det lader sig ikke gøre med CyberCity's egen news-server......