PDA

Se fuld version : Advarsel: Torrents til Lokitorrent kan stadig forbinde

eigilbjarne
02-17-2005, 09:12 PM
Har lagt mærke til at de torrents jeg har hentet på Lokitorrent stadig kan forbinde til trackeren (har tjekket Lokitorrent er trackeren).
Min første indskydelse er, at nu da MPAA har overtaget sitet vil de forsøge at fange dem som stadigvæk har torrents fra den side liggende ved simpelthen at registere dem som forsøger at downloade via den tracker .

Jimmi
02-17-2005, 11:28 PM
nu har jeg aldrig brugt loki, men hvis man nu søger torrents på en søge-torrent-side, så kan man vel også finde torrents fra loki eller ?

Guffe
02-18-2005, 11:08 AM
sikke jeg dog får dårlig samvittighed når jeg læser det som står på lokitorrent.

(NOT!)

Jowls
02-18-2005, 11:09 AM
Min første indskydelse er, at nu da MPAA har overtaget sitet vil de forsøge at fange dem som stadigvæk har torrents fra den side liggende ved simpelthen at registere dem som forsøger at downloade via den tracker .

Correction - de vil forsøge at fange de amerikanere som downloader fra den. For os europæere er worst case scenariet en abuse-mail til vores udbyder som denne blot sender videre til os.

Får man sådan en mail er proceduren flg...

- gå ud i haven
- vend dig mod vest (i retning af MPAA's hovedkvater i NewYork)
- ræk den midterste finger på højre hånd i vejret
- råb så højt du kan, "F..K YOU SUCKERS!"
- gå ind i varmen og nyd den film, du lige har downloadet.

:wink:

devildoesnotexist
02-18-2005, 12:15 PM
http://www.torrent-news.com/archives/news/000065.php

Til de af jer, som har haft travlt med at slette filer hentet fra lokitorrent. Det ser ud til, at logs kun viser dem som har hentet en torrent fil. Ikke om de faktisk har downloadet selve dvd-game-osv.-filen :roll:

astral
02-19-2005, 04:30 AM

Correction - de vil forsøge at fange de amerikanere som downloader fra den. For os europæere er worst case scenariet en abuse-mail til vores udbyder som denne blot sender videre til os.

Får man sådan en mail er proceduren flg...

- gå ud i haven
- vend dig mod vest (i retning af MPAA's hovedkvater i NewYork)
- ræk den midterste finger på højre hånd i vejret
- råb så højt du kan, "F..K YOU SUCKERS!"
- gå ind i varmen og nyd den film, du lige har downloadet.

:wink:

haha nemlig ;)

Little Joint
02-19-2005, 10:48 AM
hvis de kan se man har hentet en torrent fil så kan det vel ikke bruges som bevis kan det?

DKDini
02-19-2005, 02:58 PM
hvis de kan se man har hentet en torrent fil så kan det vel ikke bruges som bevis kan det?

Nej, ihvertfald ikke her hjemme vil jeg mene, ved ikk med der ovre ...