Se fuld version : er anden gået amok?
darth raven
02-17-2005, 12:19 PM
snakkede mogle jeg kender i kbh der kender anden(anders mattelsen) og fik et chok han har sku frigivet tærkel i knibe til fri afhentning på nettet.
sig mig rasbler det for ham at gå glip af royalties og salg????.
i så fald er det nok nu det første tilfælde jeg nogensinde har hørt om at en producer og skue... øh hvad kan man kalde en sådan en frigiver en film på ed2k netværket
banjobouner
02-17-2005, 02:22 PM
Tjaeh. Det ligner bestemt ikk Anden. Har du noget der kan bekræfte det bortset fra dine venners udsagn?
snakkede mogle jeg kender i kbh der kender anden(anders mattelsen) og fik et chok han har sku frigivet tærkel i knibe til fri afhentning på nettet.
sig mig rasbler det for ham at gå glip af royalties og salg????.
i så fald er det nok nu det første tilfælde jeg nogensinde har hørt om at en producer og skue... øh hvad kan man kalde en sådan en frigiver en film på ed2k netværket
Det tror jeg så IKKE på. Det kunne han aldrig finde på at gøre af fri vilje, men jo den ligger skam derude, men det er ikke noget Anden er så glad for :lol:
Sååå, den historie må du længere ud på landet med...
FakeNick
02-17-2005, 05:52 PM
hehehehe
Undskyld men kunne altså ikke lade være med at grine..
Hvis det virkelig passede havde det stået i alle nyhedssider på nettet.. og vel også han egen hjemmeside: http://www.anden.dk/
Selvom det ikke er 1. april, tror jeg dine "venner" har lavet en meget effektfuld joke på dig ;)
(tag det ikke alt for personligt)
Amnesia
02-17-2005, 06:22 PM
Det eneste jeg har hørt at anden har lagt ud på nettet, er en speciel udgave af sit Tal For Dig Selv show. Speciel, i den forstand, at showet bliver afbrudt midt i det hele, ved at han stormer frem, som sin Danny karakter og sviner den til, der nu engang skulle ha hentet filen. Det har han gjort fordi, at han offenligt har stået frem og bitchet over at Terkel I Knibe blev massivt downloadet, da den gik i biografen. Det ville i den sammenhæng, være fuldstændig absurd, hvis han nu selv skulle have lagt den ud.
Mvh
Amnesia
darth raven
02-17-2005, 06:52 PM
hmm ved ikke hvad jeg skal sige her men terkel i knibe er altså fri altså dvd udgaven
Unidentified
02-17-2005, 06:58 PM
hmm ved ikke hvad jeg skal sige her men terkel i knibe er altså fri altså dvd udgaven
Nåh ja, men kunne det ikke være en almindelig forbruger der har lagt den ud på nettet? Ligesom med så mange andre film :roll:
darth raven
02-17-2005, 07:07 PM
aner det ikke ved bare hvad de sagde og som om jeg gidder hente den film glem det
FakeNick
02-18-2005, 01:17 AM
Tror næsten der er større chance for at windows bliver open source end at Anden ligger sine film ud til gratis lovlig downloading :P
Klawz
02-18-2005, 09:08 AM
Der har i længere tid floreret et rygte om at Andens produktionsselskab lagde hans "Jul på Vesterbro" ud til fri download på en række private hjemmesider for at øge interessen. Det kan være den historie som er blevet til at Anden selv har lagt ting til download.
Der er ingen tvivl om at Anden er en af dem som har tjent tungt på at blive distribueret via p2p. Det er bare så trist, at han bliver ved med at søge opmærksomhed på sin modstand mod pirater:-(
PackedManiac
02-18-2005, 03:37 PM
Anden har tideligere lagt en udgivelse af hans standup ud på nettet, men denne var en spook fil, som kun indeholdte dele af showet + en skældud. Den release endte på -WHiTE så vidt jeg husker.
Det kan være at det er den som Anden refererer til..?!
Amnesia
02-18-2005, 03:47 PM
Anden har tideligere lagt en udgivelse af hans standup ud på nettet, men denne var en spook fil, som kun indeholdte dele af showet + en skældud. Den release endte på -WHiTE så vidt jeg husker.
Hey PM. Prøv at tjekke hvad jeg skrev længere oppe :wink:
Det eneste jeg har hørt at anden har lagt ud på nettet, er en speciel udgave af sit Tal For Dig Selv show. Speciel, i den forstand, at showet bliver afbrudt midt i det hele, ved at han stormer frem, som sin Danny karakter og sviner den til, der nu engang skulle ha hentet filen. Det har han gjort fordi, at han offenligt har stået frem og bitchet over at Terkel I Knibe blev massivt downloadet, da den gik i biografen. Det ville i den sammenhæng, være fuldstændig absurd, hvis han nu selv skulle have lagt den ud.
Mvh
Amnesia
Det gør min Terkel i Knibe fil også...
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.