PDA

Se fuld version : Nyt i sagen

AYS
02-17-2005, 09:51 AM
APG's "bevis" for min påståede ulovlighed ligger nu på http://www.team-ays.dk/news.php

Mollerz
02-17-2005, 10:12 AM
Sygt nok..!
Men fortsæt da med at smide nyheder op... :)

Jowls
02-17-2005, 12:22 PM
Man sidder så bare med åben mund og kigger vantro ud i luften.... :shock:

Den kan de da ikke mene. Selv ikke Torben Steffensen himself ville være i stand til at overbevise en foged om, at dette materiale er tilstrækkeligt bevis for en copyright-overtrædelse.

Hvis det virkelig er alt hvad APG har, så ser jeg en god chance for, at sagen ender med en afvisning samt - forhåbentligt - et saftigt erstatningskrav mod APG for ulempe og tort jfr. RPL § 653 c. Stk. 3. :D

Tak for infoen AYS - sagen følges med spænding og krydsede fingre...

darth raven
02-17-2005, 12:44 PM
moske skulle team ays prøve sagen i thisted hehehehe der har vi jo en edbkyndig dommer og hun ser da osse godt ud

Mollerz
02-17-2005, 01:30 PM
Hmm... Hvad koster en lille lejlighed i thisted..? :P

Ellers tror jeg også fogeden i kbh er edbkyndig... ;)
Der flytter jeg nok snart til.. :)

darth raven
02-17-2005, 07:12 PM
hvertifald en alm lejlighed koster ca 2500 for en 3 værelses hvor jeg bor hehehehe

zub
02-17-2005, 10:21 PM
godt nok til grin hvis en liste over filer (som kan redigeres med notepad) og 1 mp3 fil er nok til at smide de kæmpe bøder afsted de plejer... men det er jo sket før...

kan kun sige at jeg håber at du (AYS) har mulighed, og frem for alt mod på at køre sagen... hvis APG skal standes vil det kræve at der er nogen der køre sagerne hele vejen med dem og på denne måde får sat nogle standart sager for hvad der nok bevis materialer nok og hvad der ikke er...

PCkaos
02-18-2005, 01:41 AM
Ja det virker sg fuldstændigt vanvittigt hvis de kan bruge det "bevis" til noget som helst....
Mest af alt ligner det en gang cikane...jeg fatter bare ikke hvordan de kan få en dansk dommer med på at udøve den...
Jeg håber alvorligt at de får et mega rap over fingrene....både apg og den dommer der har været med til det...

AYSny
05-11-2006, 04:05 PM
Så er der faldet dom i sagen mod AYS (mig der havde glemt mit pass og ikke har samme mail) desværre har jeg ikke fået den endnu så jeg kender ikke dommens lyd, men en journalist fra vores lokale avis fortalte at APG fik medhold i at jeg ikke må køre hub og at deres 7-8 timers ophold i huset var ok.

Jeg skriver mere når jeg har dommen i hånden.

GhOstFaCE
05-13-2006, 02:34 PM
danner det så præcedens for andre sager hvis du ikke må køre hub?

mr.eye
05-16-2006, 08:30 AM
hej ays jeg håber du sende den dom ud så alle kan læse den det er jo en ret vigtig en for dc fremtid
det link til din hp dur ikke mere har du lukke den