Se fuld version : Lokitorrent.com & Suprnova admins måske millionærer
devildoesnotexist
02-14-2005, 11:39 PM
http://www.torrent-news.com/archives/rumor_mill/000020.php
Hydromann
02-15-2005, 12:00 AM
Tja det er også en måde at tjene penge på!
lol.. jeg vil sq også lave en tracker side hvis der er penge i lortet :lol: :lol:
nix0n
02-15-2005, 07:27 PM
lol.. jeg vil sq også lave en tracker side hvis der er penge i lortet :lol: :lol:
der er jo os masser penge at miste fuck aberne kommer efter dig, aiight :P ?
Jowls
02-15-2005, 08:22 PM
Selv om fyrene bag Loki skulle have givet op og solgt deres sjæle til the Dark Side (tm), så skal det da være dem vel undt.
De har jo drevet en udmærket service for fildelere i lang tid, så det vil da være en fed afslutning på historien, hvis de scorer kassen fra musikindustrien og trækker sig tilbage med lommerne fulde. :)
Det samme gælder Suprnova - lad dem trække sig tilbage med en fed pension fra RIAA/MPAA. Så kan vi få friske kræfter på banen som forhåbentlig er lige så heldige, når de bliver kendte.... og måske kan successhistorier som disse endda få flere til at starte nye trackere op. :wink:
der er jo os masser penge at miste fuck aberne kommer efter dig, aiight :P ?
de fanger mig aldrig 8) 8)
FakeNick
02-15-2005, 10:54 PM
Jeg er ligeglad med at de tjener en masse penge på at have reklamer, også ligeglad med at de sælger deres førstefødte til djævlen selv...
Bare det hele tiden er en velfungerende torrentside
darth raven
02-16-2005, 12:48 AM
jeg har en god fordel med at smide en tracker op og lave en torrent sites da jeg både er norsk og dansk statsborger kan jeg jo bare bruge min norske statsborgerskab til det hehehe
det er da en fede ide måske skulle jeg osse gør det jeg kunne godt bruge et par millioner :D
eller not
FFF
Problemet er bare at ham gutten bag Loki fik folk til at donere penge, og stak af med alle pengene selv! Det syntes jer er noget svineri..
BeLLe
02-16-2005, 03:19 PM
Og af det kan man så lære ALDRIG at donere til warez sites - Software, film og musik skal være frit og hvis ham der kører sitet ikke har råd til at holde det frit så må han lukke sitet. der skal nok komme et nyt og overtage pladsen
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.