PDA

Se fuld version : Gode hubs hvor strongDC kan bruges?

Guffe
02-14-2005, 07:42 PM
Hey, jeg leder efter et par gode hubs, som ikke banner folk som bruger andre klients end dc++... bruger selv strongdc som jeg synes er meget bedre

zub
02-14-2005, 08:24 PM
det har værte oppe før men vi tager den da lige en gang til...

hvor smart syntes du selv det er hvis jeg skriver
"prøv denne hub" så siger du "ja den er herre fed... rigtig god share og mange danskere derinde"

så kommer APG herind og læser forumet og 3 dage senere hedder du xpirat-guffe...

Blade
02-22-2005, 06:32 PM
damn hvor venlig er folk dog... helt ærlig zub. svag dog manden ordenlig i stedet for det er mundhak du kommer af med... :evil:

men oki du ved måske ikk hvad det vil sige at snakke pænt til folk..

oiv
02-22-2005, 06:48 PM
Blade istedet for at "mundhak" på zub, hvad så med at svare på topic :roll:

Zub har nemlig ret. Hvis folk siger, hvilke hubs som er fede, er det næsten garanteret at APG hurtigt finder frem til de danske fildelere noget hurtigere og lettere, hvis vi ligefrem vælger at skrive hvilken hub de skal gå ind på og finde os.

Mollerz
02-22-2005, 07:12 PM
Overordnet så synes jeg, at i skal prøve at tage det roligt alle sammen og svare stille og roligt..!

Hey, jeg leder efter et par gode hubs, som ikke banner folk som bruger andre klients end dc++... bruger selv strongdc som jeg synes er meget bedre
Som de andre har skrevet, så vil det at skrive hubnavne, være som at skrive "kom-og-tag-mig".. APG ville komme rendende med det samme.. Derfor tror jeg ikke du skal regne med at finde direkte navne på hubs. Du kan eventuelt kigge forummet igennem og se, om der er nogen der ved meget om DC og så sende dem en PM.. Det har jeg selv gjort, og det fik jeg en del ud af..
Håber du finder ud af noget, men jeg ved ikke rigtigt så meget om DC, da jeg kun bruger det til at hente enkelte musiknumre med...

damn hvor venlig er folk dog... helt ærlig zub. svag dog manden ordenlig i stedet for det er mundhak du kommer af med... Evil or Very Mad

men oki du ved måske ikk hvad det vil sige at snakke pænt til folk.
Blade. Zub har jo ret.. Han kunne måske have formuleret sig på en lidt anden måde, men han har ret.. Som oiv også skriver, så svar i det mindste på topic.. ;)