PDA

Se fuld version : TDC hacket ?

HamSlam
02-13-2005, 11:35 PM
Nu har det snart stået på i flere måneder. Senest har jeg oplevet det igen i dag.
Kommer ellers ikke meget på TDC's nyheds-server, men nu ville jeg lige høre numrene fra MGP i aftes.

For mig drejer sig om a.b.mp3 (flere grupper er måske ramt).

Har man tænkt sig at hente et stribe sammenhængende filer (f.eks. et helt album), kan man være næsten sikker på, at 2-3 af filerne ikke kan downloades.
Jo mere hot skiven er, des større risiko for, at der er fejlbehæftede filer. Det er typisk de første tracks der er ødelagt.
Min klient melder i hvert fald fejl i denne størrelsesorden.

I nærværende tilfælde drejer det sig om track 1-5 fra MGP 2005, der tilsyneladende er smadret, så de ikke kan samles til noget fornuftigt. Track 6-10 fejler ikke noget, så vindersangen er da i det mindste intakt ;-)

Misseren begyndte for 2-3 måneder siden. Før det, var der aldrig noget galt (ud over de kendte svagheder ved TDC's binære nyhedsgrupper).

Er der nogen af jer her inde der har gjort lignende erfaringer ?

At en sådan fejl pludeslig opstår, og varer ved, leder uvægerligt tanken hen på sabotage, at nogen har fat om kuglerne på den server, og sidder og smadrer filerne.
Ikke alle filer - nej mere subtilt; kun 2-3 numre fra hver skive - typisk de første. Præcis nok til, at man alligevel ikke gider gemme lortet :evil: