PDA

Se fuld version : Forskel på dvd og harddisk??

Draven187
02-12-2005, 12:58 PM
Måske har jeg misforstået noget, så ret mig endelig :D

Har udpakket et spil over på min lille x-box harddisk, ingen problemer, alt virker fint.

Men når jeg brænder den samme iso som jeg udpakkede, så ka xbox ikke læse dvd'en... Bruger NERO og Samsung-skiver. :?

Ka der være spil, der kun fungerer på harddisk, men som ikke "vil" brændes?? :?:

Eller er det helt forkert, når jeg bare brænder ISO... Burde jeg ha pakket ud på pc-harddisk inden (såvidt jeg ka se på et andet svar, er dette ikke meningen) eller..??

pfh Tak

mvh D.

DJ FACE
02-13-2005, 11:30 PM
Jo du burde da kunne brænde spillet på DVD. Tingen du skal gøre er at lade WinRAR udpakke filen først. Det skulle give dig en enkelt iso fil som du skal brænde på som et "image". Du vælger bare "burn image" i menuen "optager" og så skulle det køre. Vil desuden anbefale dig at brænde på DVD+R skiver.

BFG
02-22-2005, 01:30 AM
Nero er elendigt til at brænde xbox spil.Brug istedet dvddecrypter..Xboxen kan godt læse dvd-rw skiver men nogen gange hakker de hvis skiven er for slidt..Nogen spil har os en sikkerhed så de ik kan spilles fra harddisken uden man ligger et hd-fix ind i spillets mappe.Alle spil kan spilles fra dvd undtagen emulator roms..