Se fuld version : Lokitorrent lukket
Yikes
02-10-2005, 11:19 PM
ser ud til at MPAA har været på spil igen
http://www.lokitorrent.com/
R.I.P.
BeLLe
02-10-2005, 11:42 PM
ærgeligt. men jeg kan kun grine af den tekst der står på siden. Propaganda og løgne om at kopiering af filer er tyveri. PFFFFT :P
Stoiss
02-11-2005, 12:12 AM
pas på, de ved alt...
de kommer og tager dig en mørk nat...
men du har ret, den besked er helt til grin.
Jowls
02-11-2005, 12:36 AM
ærgeligt. men jeg kan kun grine af den tekst der står på siden. Propaganda og løgne om at kopiering af filer er tyveri. PFFFFT :P
I USA passer det vist... i det mindste er det en føderal straffelovs-ovetrædelse som efterforskes af FBI. Så dybt er vi heldigvis ikke sunket herhjemme endnu, og med Piratgruppens hjælp sker det heller aldrig 8)
Yikes
02-11-2005, 02:47 AM
fandt lige et link om lukningen :)
http://news.com.com/Court+Hollywood+gets+P2P+giants+server+logs/2100-1025_3-5571782.html?part=rss&tag=5571782&subj=news.1025.20
heldivis har jeg ikke en acount efter som MPAA har deres database og logs
FFF
Yikes
02-11-2005, 01:27 PM
hmmm tror sgu snart jeg begynder at blive paranoia jeg var op inde i den ene af de hubs hvor hubejeren blev dømt i usa og kendte flere af opsene i den anden og havde en konto inde på loki :twisted:
Jeg havde os konto inde på lokitorrent og var derinde da siden blev lukket..Heldigvis har jeg kun hentet et par xbox og ps2 spil derinde..Det er jo ik lige det mpaa går efter..Men hvis man har hentet film og musik derinde konstant kan det da godt være man skal begynde at tænke over en god søforklaring..
Jeg tror ikke at de gider tage helt herover for at føre retssag mod et par danskere.. Er jeg den eneste der er så naiv?
Jeg havde en bruger på Loki, men brugte den næsten aldrig.. -der er under 3gb traffik på den..
Skal man have uploadet for at blive busted?
Jowls
02-11-2005, 05:04 PM
Jeg tror ikke at de gider tage helt herover for at føre retssag mod et par danskere.. Er jeg den eneste der er så naiv?
Næh, jeg er ligeså naiv. Som dansker i Danmark kan man springe op og falde ned på hvad MPAA/RIAA gør eller siger. Amerikanerne har en helt anden og langt skrappere lovgivning på området end vi har - sandsynligvis fordi de to nævnte organisationer har pumpet en masse penge i de rigtige mennesker.
Skal man have uploadet for at blive busted?
Lad mig sige det på denne måde - der er endnu ingen eksempler på, at nogen i Danmark nogensinde er blevet busted for kun at downloade. Så skulle det ske for dig, bliver du da i det mindste berømt... :wink:
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.