PDA

Se fuld version : ABC Blevet langsom

Hydromann
02-09-2005, 09:05 PM
Er næsten lige begyndt på at bruge ABC her i starten kunne jeg downloade med 230 det var så godt nok men her for et par dage siden er den blevet noget så langsom suger kun med omkring 50 selvom jeg henter filer med massere af Seedare og Leechare og det undre mig at det lige pludselig vendte så hurtigt er der nogen der har svar på hvad jeg kan gøre for at komme op på de der 200 igen.

notbig
02-09-2005, 09:29 PM
har det samme problem heg downloader med højest 6-7 kb har prøvet at åbne de porte som er forslået men det hjælper ikke

Kokus fugl
02-10-2005, 01:03 PM
Det er også anden på hvor mange der har fillen, hvor mange i har forbindels til, hvor meget de har sat ders oploade til at være. hvor mange der henter fra dem, og det er lige meget hvis du sider hved en 2mbit eller mere. for det helle gå ud på om han har en stor oploade forbindelse. og det kan godt være at i har kun dl: med ca 100-200kbs, Men hvis han logger af, eller sleter sin torrent fill, vil du ikke mere kun hente ved ham/hind mere. og din DL. vil falde.

chicken
02-10-2005, 02:45 PM
jeg bruger ikke ABC mere for den ville ikke rigtig...

Men min Azureus er hurtigere end nogensinde før...

Hydromann
02-10-2005, 10:11 PM
Det er også anden på hvor mange der har fillen, hvor mange i har forbindels til, hvor meget de har sat ders oploade til at være. hvor mange der henter fra dem, og det er lige meget hvis du sider hved en 2mbit eller mere. for det helle gå ud på om han har en stor oploade forbindelse. og det kan godt være at i har kun dl: med ca 100-200kbs, Men hvis han logger af, eller sleter sin torrent fill, vil du ikke mere kun hente ved ham/hind mere. og din DL. vil falde.

Dagen for inden var der igen problemer jeg sugede med 230 og dagen efter kan jeg dårlig nok komme op på 60 lige meget hvilke filer det er og hvor mange seeders og leachers det er det jeg finder lidt underligt. at det kan skifte så hurtigt selvom der var en masse seeders og leachers!!!

Lauws
02-10-2005, 10:17 PM
Jeg har også samme problem. Jeg plejer normalt at suge med 200-210, men nu suger jeg højst med 15. Kan være man seriøst skulle overveje at skifte til azeurus nu!

Hydromann
02-10-2005, 10:22 PM
Jeg har også samme problem. Jeg plejer normalt at suge med 200-210, men nu suger jeg højst med 15. Kan være man seriøst skulle overveje at skifte til azeurus nu!

Det ku være at det skulle prøves men prøver lige at slå automatisk opdatering fra for at se om det er den der gør det, ikke fordi jeg tror det hjælper men man kan jo aldrig vide med micro$